1,146 citiri

Seminar: Excelența în relația cu clienții / 26 noiembrie 2014, București

Wolters Kluwer Romania
organizeaza

Seminarul

Excelenta in relatia cu clientii

Bucuresti
26 noiembrie 2014

Atunci cand vorbim de vanzarea de servicii, vorbim de clienti care cumpara mai mult decat ceea ce vad, decat ceea ce este palpabil. Mai ales in cazul activitatii noastre, clientul cumpara incredere si expertiza, uneori isi pune toata viata in mainile noastre.

Asta face ca relatia dintre noi si clienti sa fie mai delicata, mai greu de construit. Mai greu inseamna mai multa munca, inseamna ca trebuie sa acordam atentie fiecarei interactiuni pe care o avem cu clientii. Inseamna ca trebuie sa avem o abordare structurata a activitatilor cu clientii, ca trebuie sa dezvoltam acele abilitati si competente care ne ajuta sa avansam pas cu pas catre relatii excelente cu clientii.

Daca reusim acest lucru, recompensa este imensa. Pe termen scurt: clienti satisfacuti cu serviciile primite. Pe termen mediu: clienti mai multi, carora le-am fost recomandati, proces mai usor de castigare a increderii, deci de vanzare. Pe termen lung: stabilitate si posibilitatea de a dezvolta activitatea catre obiectivele dorite.

Obiective
Programul urmareste sa ne ajute sa descoperim cum ar trebui sa gandim fiecare interactiune pe care o avem cu clientii, ce abilitati si competente sa folosim pentru a avansa, de fiecare data, cu fiecare ocazie, catre o relatie excelenta cu clientii si, implicit, catre obtinerea beneficiilor dorite din activitatea noastra.

Speaker
Seminarul este sustinut de Mihai Dragoi, profesionist in domeniul vanzarilor. Acesta a implementat cu succes proiecte de crestere a capabilitatilor comerciale si a condus activitatea de dezvoltare a abilitatilor si competentelor profesionistilor din domeniul juridic.

Beneficii:
– sa ne construim brandul personal si sa il comunicam eficient, sa prezentam profesionist si neostentativ succesele personale;
– sa cunoastem clientul si tehnicile necesare pentru a-l fideliza;
– sa prezentam o oferta coerenta, profesionista, bazata pe nevoile reale ale clientului;
– sa devenim din ce in ce mai activi in comunicarea brandului personal;
– sa constientizam importanta diferitelor canale de comunicare.

Opinii ale participantilor
“Mi-a placut in mod deosebit la atelier imbinarea foarte buna a teoriei cu practica si posibilitatea de a discuta liber. Sunt convins ca cel putin in doua-trei domenii lucrurile se vor imbunatati vizibil in urmatoarea perioada.” – Stefan MOTEC, Timis

“Consider ca acest atelier are utilitate practica in activitatea avocatilor. Mi-au placut energia si abilitatile de comunciare ale lui Mihai. Dupa atelier va urma punerea in practica a pasilor discutati, cu un plus de eficacitate.” – avocat, Bucuresti

Confirmarile de participare se fac aici.

Persoana de contact:
Cristina Ghica
tel: 031.22.44.158
e-mail: cristina.ghica@wkro.ro

Evenimente conexe