693 citiri

Curs Business Social Media / 21-22 aprilie 2015, București

Euro Best Team
organizeaza

Curs Business Social Media

Sediul EBT, Bucuresti
21-22 aprilie 2015
ora 09.00-17.00

Obiective
Social media, ca instrument de marketing, este esential pentru oamenii de business si de marketing interesati de dezvoltarea unei afaceri sau construirea unui brand personal. Abordarea corecta a canalelor social media conduce la atingerea obiectivelor de business propuse. Cursul se adreseaza tinerilor întreprinzatori, angajatilor din domeniul marketing, comunicare si PR, absolventilor de Marketing online, SEO începatori si avansati, Google AdWords, pasionatilor de social-media.

Chiar daca multi dintre noi suntem familiarizati cu retelele de socializare, cu toate acestea, nu stim sa le optimizam ca sa ne atingem obiectivele de marketing stabilite. Business Social Media este un curs intensiv, 100% practic, cu numeroase aplicatii menite sa ne dezvolte abilitatile de utilizare a retelelor de comunicare online, intr-un mod cat mai eficient. Cursul este deschis absolventilor de studii superioare si medii.

Tematica
– Social media si rolul sau in marketing;
– Setarea si masurarea obiectivelor de awareness;
– Setarea si masurarea obiectivelor de vanzari sau R.O.I.
– Generarea de lead-uri prin intermediul Social Media;
– Marketing pe Facebook –Cifre si statistici pe Facebook;
– Masuratori in pagina (Facebook Insights);
– Strategie editoriala si miza utilizatorilor de Facebook;
– Storytelling (introductiv) si planul editorial al paginii;
– Facebook Ads, tipuri de Ads, remarketing;
– Conversion tracking, a-b testing si optimizare;
– Exemple si studii de caz, aplicatii, exercitii practice;
– Campanii pe bloguri: abordarea de media si de PR;
– Cumparare articole: reguli de protocol in relatia cu un blogger;
– Costuri pentru campaniile derulate pe bloguri;
– Generarea de articole neplatite prin oferirea de experiente;
– Linkedin -notiuni de baza, ADS, set-up si studii de caz;
– Profil vs Pagina de companie; setup si promovare;
– Blog de companie – avantaje, notiuni si practica;
– Exemple si studii de caz.

Lector: Alina Mocovan
Alina este expert in Relatii Publice si Comunicare cu o experienta in domeniu de peste 13 ani.
De-a lungul timpului a coordonat campanii de PR si comunicare si a gestionat situatii de criza pentru companii nationale, multinationale si ONG-uri precum Eurocopter, ISAF, Petrom, Population Services International, Henkel, Mercury Research, Pegas sau Allview.

Alina Mocovan este absolventa de litere si s-a specializat in comunicarea corporate si de produs, relatia cu media, comunicarea de criza, CSR, organizare de evenimente.

Taxa de participare: 1500 lei
Oferta: 1200 lei

:: formularul de inscriere

Persoana de contact
Camelia Ene: 0744.328.326

Evenimente conexe