800 citiri

Project Finance in Romania / 20 mai 2015, București

BusinessMark
organizează

Project Finance in Romania

Hotel Howard Johnson Grand Plaza, București
20 mai 2015
ora 09:00

“Project Finance în România“ este o conferință de afaceri care va acoperi teme legate de progresele și tendințele curente existente în domeniul project financing, furnizând o nouă perspectivă, actualizată, asupra câtorva chestiuni ce survin pe parcursul procesului de project financing.

Project financing vizează împrumuturile pe termen lung în infrastructură, energie, imobiliare, industrie, sectorul public, PPP și proiecte din alte domenii. Evenimentul va acoperi tot felul de proiecte care urmăresc să beneficieze de project financing sau care se află în procesul de project financing, oferind contribuții practice cu privire la câteva aspecte aferente procesului de project financing – tendințele actuale, o perspectivă de ansamblu asupra situației actuale a project financing-ului în România, surse de finanțare pentru project financing, studii de caz ilustrând reușite în domeniul project financing, în România și în afară.

Unul din punctele centrale ale conferinței va fi discutarea modurilor în care pot fi abordate sursele de project financing, dar și abordarea combinației dintre sursele locale și străine de finanțare, disponibile pentru proiecte în momentul de față. Vom explora surse binecunoscute de finanțare, dar și unele noi, ca și instrumentele financiare care pot fi incluse în project finance pentru a ușura procesul (soluții de leasing, analiza riscului, asigurări, etc.)


Program
09:00-09:30 – Welcome coffee & Înregistrarea participanților
09:30-11:00 – Panel I – Depasirea schimbarilor financiare globale si efectul lor asupra finantarii de proiecte in Romania
– Efectul urmărilor crizei asupra cerințelor finanțatorilor pentru equity și garanții
Sunt prea solicitante? Cum le facem față?
– Piața din România- Într-adevăr se deschide? Tendințe care afectează finanțarea de proiecte în România
– Cum pot sprijini băncile clientul în competențe de finanțare proiecte?
– Rolul curent al băncilor de dezvoltare ca BERD / BEI / Black Sea Trade în finanțare proiecte. Avantaje majore și provocări în finanțarea proiectelor cu sprijin guvernamental și al băncilor de dezvoltare.
11:00-11:30 – Business Networking Coffee Break
11:30-12:45 – Panel II – Structuri de finantare proiect
– Există o structură ideală pentru finanțare de proiecte?
– Identificarea structurii potrivite pentru domeniul proiectului – industrial, imobiliare, energie (și altele )
– Misterul datorie & equity– descoperirea “secretelor” interne ale raportului acestora pe piață
– Surse de equity și strategii pentru finanțare de proiecte
– Rolul managementului de risc și asigurării în reducerea costurilor financiare
12:45-13:45 – Business Lunch
13:45-15:00 – Workshop-uri
– Unde sunt banii? Cum să alocați finanțatori pentru proiecte – crearea unei rețele globale și locale de finanțare proiecte
– Rolul directorului financiar (CFO) în finanțare de proiecte – Cum se creează dosare de finanțare de succes și îmbinare a managementului și expertizei financiare cu o abordare practică pentru rezultate optime.
– Termenii acordului și perspectiva asupra contractului de finanțare proiect – Depășirea unor provocări majore și “trucuri” ce apar în termenii acordului pentru finanțarea proiectului
– Analiza de risc DIY – Risc & asigurare în finanțare proiecte – Îndrumar lejer pentru analiza de risc preliminară “in house DIY (de tipul do-it-yourself)” pentru finanțarea proiectului. Cum pot instrumentele de asigurare să reducă riscul finanțatorilor și să vă sporească succesul în finanțarea de proiecte
15:00-16:00 – Sesiune de Business Networking.

Target
– Directori financiari (CFO)
– Directori generali (CEO)
– Directori executivi (COO)
– Directori de finanțare
– Manageri finanțare proiecte
– Pasionați de finanțare
– Executivi financiari
– Controlori financiari
– Administratori financiari
– Economiști, cadre didactice, autorități financiare și reprezentanți guvernamentali
– Vicepreședinți executivi, vicepreședinți seniori, vicepreședinți
– Parteneri
– Dezvoltatori proiecte imobiliare/ de infrastructură/ de energie/ publice/ industriale și altele)
– Companii de consultanță
– Consultanți în contabilitate și audit.


Taxa de participare: 150 EUR/persoană
Discount-uri de grup: 2 participanți, 135 EUR/persoană
>2 participanți, 120 EUR/persoană

Mai multe detalii sunt disponibile aici.

Evenimente conexe