1,319 citiri

HR Business Strategist 2016 / 24-25 februarie 2016, București

BusinessMark organizează conferința

HR Business Strategist 2016

București, Hotel Radisson Blu

24-25 februarie 2016

Evenimentul aduce în discuție provocările din zona de HR, dar și modul în care putem contura strategii menite să creeze productivitate, cooperare, profesionalism și profitabilitate.

Discuțiile din cadrul HR Business Strategist 2016 se vor contura în jurul a patru direcții: Business & HR Strategy, Workplace, Leadership and people management, Employer branding.

Printre temele abordate în cele două zile de eveniment se regăsesc: importanța unei strategii integrate de business, cum înglobăm strategia de HR în planul general al companiei, managementul performanței, soluții de lucru flexibile, work-life balance basics, sustenabilitatea în HR, managementul diversității, leadership organizațional, change management, learning & development, brand de angajator, atragerea de talente, comunicarea externă și cea internă, cultura organizațională.

Target
General Managers
HR Managers
HR Business Partners
General HR Specialist
Senior HR Consultants
Antreprenori

Program
Ziua 1
9:00-9:30 Înregistrarea participanților
9:30-12:00 Sesiunea I
12:00-12:30 Business Coffee Break
12:30-14:30 Sesiunea a II-a
14:30-15:30 Business lunch

Ziua 2
9:00-9:30 Înregistrarea participanților
9:30-12:00 Sesiunea I
12:00-12:30 Business Coffee Break
12:30-14:30 Sesiunea a II-a
14:30-15:30 Business lunch

Speakeri
Ileana ALEXANDRU, HR Director, Mega Image
Mugur TOLICI, HR Director, Banca Naţională a României
Delia SOFONEA, People Director, Emag
Florin SPĂTARU, HR & Corporate Affairs Director, Damen Shipyards Galaţi
Adrian LUPULESCU, HR Executive Director, Bancpost
Andreea MIHNEA, HR Director, EY România
Camelia ARDELEAN, HR Director România & Bulgaria, Atos
Mihai GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
Teodora MIGDALOVICI, Alchemist, ME.ALCHEMY, Fondator The Alternative School
Sorin VIŞOIANU, Country Manager Office & Logistic România and Bulgaria, IMMOFINANZ
Miruna MITU, Group HR Director, Anchor Group
Davia ARGEŞANU, Managing Partner, EPIC Business Human Strategy
Adelina FRONEA, HR Director, Domo

Agenda
24 februarie 2016
9:00-9:30 Înregistrarea participanților
9:30-12:00 Sesiunea I
BUSINESS & HR STRATEGY
Importanța unei strategii integrate de business. Cum înglobăm strategia de HR în planul general al companiei? Cum conduce această inițiativă la dezoltarea și profitabilitatea companiei?
Valoarea adăugata a departamentului de Resurse Umane. Cum contribuie specialiștii în HR la un business plan de eficient?
12:00-12:30 Business Coffee Break
Rolul cheie al departamentului de HR – cum construim relații solide cu celelalte departamente?
Managementul performantei, instrument pentru executia strategiei de business – studiu de caz
12:30-14:30 Sesiunea a II-a
WORKPLACE
Angajați fericiți, angajati productivi. Soluții de lucru flexibile care contribuie la stimularea colaborării dintre angajați pentru crearea unui mediu de lucru productiv
Work-life balance basics. Politici, proceduri și acțiuni inițiate de specialiștii în HR, care permit angajaților să ducă vieți cât mai echilibrate. Eliminarea componentei de stres și crearea unui program de lucru mai flexibil
Sustenabilitatea în HR. Ce beneficii aduce o strategie de CSR la nivel de coeziune a echipei? Cum atrag companiile sustenabile angajați mai implicați?
Managementul diversității și promovarea egalității de șanse în mediul de lucru – propuneri, soluții
Emerging Trends in Designing Modern Workspace
14:30-15:30 Business lunch
15:30-17:00 Workshops

25 februarie 2016
9:00-9:30 Înregistrarea participanților
9:30-12:00 Sesiunea I
LEADERSHIP AND PEOPLE MANAGEMENT
Leading leaders. Cum descoperim care sunt cele mai utile resurse pentru un leadership organizațional inspirat?
Care sunt cele mai eficiente modalități de retenție a angajaților? Cum atragem și susținem long-term personalul în companie?
Change management și eficacitate organizațională prin HR – cum depășim rezistența la schimbare și asigurăm o tranziție ușoară?
Echipe eficiente – cum descoperim și stimulăm acei factori care ajută la crearea unor angajați și echipe productive?
Gestionarea relațiilor de muncă dintre angajați – de la teorie la practică
Noile generații de angajați. Ce caracteristici atipice au? Unde este potențialul lor? Ce soluții avem pentru ei?
Learning & Development – cum identificăm nevoile de instruire și metodele de învățare adecvate?
12:00-12:30 Business Coffee Break
12:30-14:30 Sesiunea a II-a
EMPLOYER BRANDING
De la angajator la “preferred employer”.
Cum dezvoltăm o campanie coerentă de brand de angajator? Cum ne folosim de inițativele de branding pentru ne promova ca angajator?
Importanța atragerii de talente.
Cum comunicăm către potențialii angajați? Colaborarea HR-PR
Comunicarea externă și cea internă. Importanța alinierii celor două elemente
Employee = Brand Ambassador – Cât de importană este satisfacția angajaților în acest context?
Importanța culturii organizaționale.
Apartenență și comunicare eficientă prin valorificarea capitalului uman
14:30-15:30 Business lunch
15:30-17:00 Workshops


* mai multe detalii la adresa de e-mail: office@business-mark.ro.

Evenimente conexe

Leave a Reply