985 citiri

Controverse legale în publicitate / 19 aprilie 2016, București

Wolters Kluwer România în parteneriat cu Societatea Civilă de Avocați Grecu & Asociații organizează conferința

Controverse legale în publicitate

București, Hotel Rin Central

19 aprilie 2016

În contextul național actual al României, noțiunea de manipulare prin publicitate este o chestiune sensibilă. Pentru aceste motive există numeroase prevederi, fie ele normative sau de autoreglementare care urmăresc controlarea și sancționarea publicității înșelătoare și a încălcării eticii în publicitate.

În cadrul conferinței vor fi dezbătute aspectele legale care intervin în reglementarea comunicărilor publicitare (afișe, reclame televizate / radio / în presa scrisă, inscripții pe etichetele produselor), limitele care trebuie respectate și practicile care pot fi considerate înșelătoare, capabile să manipuleze comportamentul consumatorului.

Cui se adresează acestă conferință?
Dacă ești retailer, comerciant, agenție de servicii de marketing sau publicitate, angajat al unei companii în cadrul departamentului de marketing, jurist sau avocat interesat de aspectele legale din publicitate, te invităm alături de profesioniștii domeniului pentru a afla răspunsul la următoarele întrebări:
• Care sunt reglementările legale care se aplică publicității în domeniul tău de activitate?
• Care sunt limitele publicității, ce este greșit sau corect atunci când concepi un mesaj publicitar?
• Este suficient ca un spot radio / TV să respecte legea sau ar trebui să se respecte anumite norme etice?
• Ce înseamnă publicitate înșelătoare și care sunt organismele care analizează comunicările din acest punct de vedere?
• Care sunt consecințele în cazul în care se încalcă normele legale sau normele etice în domeniul publicității?
• Este legală publicitatea comparativă? Care sunt condițiile? Putem folosi o marcă a unui concurent în mesajul nostru publicitar?
• Dezbaterea reunește profesioniști din cadrul Oficiului de Stat Pentru Invenții și Mărci, RAC (Consiliul Român de publicitate), CNA, ANPC, Ministerul de Finanțe.

Beneficii participanți
• Înveți să aplici corect reglementările legale din domeniul tău de activitate
• Primești sfaturi, atenționări și informații care te vor ajuta să eviți amenzile și sancțiunile aplicabile în domeniu
• Interacționezi cu profesioniști recunoscuți în domeniu
• Cunoști care sunt prevederile cu un grad mare de risc în aplicare și aplici soluții adecvate fără a restricționa creativitatea specifică domeniului

Agenda
9:30-10:00 Welcome coffee. Înregistrarea participanților
10:00-11:30 – Sesiunea I de dezbateri – Norme legale privind publicitatea. Etica în publicitate
Oana Cociasu – Președinte RAC – Autoreglementarea în publicitate. Etica în publicitate
Reprezentant EASA – Autoreglementarea în publicitate în Europa
Reprezentant OSIM – Folosirea mărcilor în publicitate
Reprezentant ORDA – Folosirea muzicii în publicitate
Sesiune de întrebări și răspunsuri
11:30-12:00 Pauză de cafea
12:00-13:30 Sesiunea II de dezbateri – Publicitatea înșelătoare
Av. Andreea Tigau – Grecu & Asociații – Publicitate înșelătoare și publicitate comparativă
Reprezentant Ministerul de Finanțe – Atribuțiile Ministerului de finanțe privind publicitatea. Sancțiuni
Călin Vegheș – Decanul Facultății de Marketing, ASE – temă în curs de comunicare
Sesiune de întrebări și răspunsuri
13:30-14:30 Masa de prânz
14:30-16:00 Sesiunea III de dezbateri – Publicitatea și consumatorii
Reprezentant ANPC – Folosirea mesajelor publicitare pe etichete
Sorin Mierlea – Președinte Infocons – Acțiuni ale consumatorilor în privința publicității înșelătoare
Sesiune de întrebări și răspunsuri
16:00-16:30 Pauză de cafea
16:30-17:30 Sesiunea IV de dezbateri – Copiii în publicitate
Av. Andreea Rusu – Grecu & Asociații – Copiii în publicitate
Reprezentant CNA – Reglementări viitoare în publicitate
Sesiune de întrebări și răspunsuri
17:30-18:00 Concluzii

Preț
Early Booking (până la 25 martie 2016): 350 LEI + TVA
Late Booking (după 25 martie 2016): 450 LEI + TVA

În preț sunt incluse următoarele:
• Voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer;
• Voucher iDrept Expert (acces 30 zile);
• Voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.
Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la andra.rosianu@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.


* mai multe detalii la adresa de e-mail: andra.rosianu@wolterskluwer.com sau la nr. de telefon: 031.22.44.181 (Andra Roșianu)

Evenimente conexe

Leave a Reply