655 citiri

Tax & Finance Forum / 30 iunie 2017, Mamaia

BusinessMark organizează

Tax & Finance Forum

Constanța, Hotel Iaki Mamaia

30 iunie 2017

Evenimentul face parte din seria de evenimente Tax & Finance Forum, proiect ce are loc pe parcursul anului 2017 la București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

Forumul va reuni experți în taxe și fiscalitate ai celor mai mari companii de consultanță prezente pe piața românească și factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante societăți comerciale din Sud-Estul României.

Evenimentul va include prezentări de 30-60 de minute și sesiuni de întrebări și răspunsuri. Printre subiectele dezbătute se numără: noutăți ale legislației fiscale românești și internaționale, prețurile de transfer, aspecte privind impozitele pe venit și profit, contribuții sociale obligatorii, TVA – noutăți, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice, aspecte privind inspecția fiscală, controale și litigii fiscale, noutăţi legislative în domeniul contabilităţii, aspecte privind legislația de mediu.

TARGET
directori financiari
directori generali
controlleri financiari
directori economici
directori contabili
contabili auditori
experți fiscali
analişti financiari
consultanți fiscali

EXPERIENȚA BUSINESSMARK
ÎNVAȚĂ de la cei mai renumiți speakeri și specialiști din domeniul tău de activitate
CONECTEAZĂ-TE cu cei mai importanți jucători din industrie, potențiali colaboratori
PROMOVEAZĂ valorile, cultura, produsele și serviciile companiei tale
BUCURĂ-TE de experiență alături de colegi, parteneri și prieteni

PROGRAM
8:30-9:00 Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee
9:00-11:30 Sesiunea I – TAX Focus
11:30-12:00 Business Coffee Break
12:00-14:30 Sesiunea a II-a – TAX Focus
14:30-15:00 Business Lunch

TEMATICĂ
• Aspecte privind legislația europeană. Modificări. Armonizarea legislației românești
• Tendințe în fiscalitate la nivel mondial și european. Noua abordare OECD a taxării internaționale
• Noutăți ale legislației fiscale românești
• Noile probleme ale Codului de procedură fiscală
• Actualizarea structurilor de investiții
• Prețurile de transfer – riscul reputațional pentru companii, audit, context intern, modificări legislative, documentare, control, noutăți în România și la nivel internațional, legislația BEPS
• Aspecte privind impozitele pe venit și profit, contribuții sociale obligatorii
• TVA – noutăți, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice
• Prețurile de transfer, de la teorie la practică
• Aspecte privind inspecția fiscală. Controale și litigii fiscale
• Noutăți fiscale în lumina recentelor norme metodologice: impozit pe profit, TVA, venit și contribuții sociale
• Aspecte privind legislația de mediu
• Fiscalitatea în contextul economiei digitale

SPEAKERI
CIPRIAN GAVRILIU, Tax Director, Transfer Pricing Services, Deloitte România
CRISTIANA OPREA, Tax Manager, FiNEXPERT
FLORENTINA ȘUȘNEA, Managing Partner, PKF Finconta
ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România
MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
ELENA GOGONEAȚĂ, Tax Manager, FiNEXPERT
LAURA HUSARENCU, Tax Senior Consultant, Transfer Pricing Services, Deloitte România

INTERNET
În cadrul evenimentului va exista conexiune internet WiFi gratuită.

ECUSON
La sosirea la hotel, vă rugăm să treceți pe la punctul de înregistrare pentru a vă primi ecusonul

TRADUCERE SIMULTANĂ
În cazul în care dvs. sau colegii dvs. au nevoie de traducere în cadrul evenimentului, vă rugăm să ne comunicați cât mai curând posibil.

PARCARE
Nu asigurăm participanților parcare în cadrul hotelului. Vă rugăm să luați în considerare acest aspect atunci când alegeți mijlocul de transport.

FORMULAR FEEDBACK
Părerea dvs. este foarte importantă pentru noi. Pentru a ști ce aspecte să îmbunătățim în cadrul evenimentelor următoare, vă rugăm să completați formularele de feedback ce vor putea fi găsite în mapele de eveniment.

MATERIALE DE EVENIMENT
Punem la dispoziția fiecărui participant mapa evenimentului împreună cu programul, pix și carnete pentru notițe.
COFFEE BREAK & LUNCH Momentele de coffee break şi lunch sunt asigurate în cadrul evenimentului. Vă invităm să profitați de aceste momente și să vă conectați cu ceilalți participanți.

PUNCT DE ÎNREGISTRARE
Pentru orice nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziție în cadrul evenimentului la punctul de înregistrare.
PREZENTĂRILE SPEAKERILOR ȘI FOTOGRAFIILE din cadrul evenimentului vor fi transmise către participanți.* Vă rugăm să ne lăsați la punctul de înregistrare o carte de vizită pentru a vă transmite ulterior toate materialele.
* Vom reveni doar cu prezentările speakerilor care ne oferă acordul pentru a le transmite mai departe

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ORE DE PREGĂTIRE PROFESIONALĂ pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

:: formular de înregistrare

Evenimente conexe