520 citiri

Mărci. Brevete. Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor. Analize. Studii de caz / 18 iulie 2017, București

PRIAevents organizează seminarul PRIA Registered Trademarks

Mărci. Brevete. Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor. Analize. Studii de caz

București, Radisson Blu Hotel

18 iulie 2017

CONTEXT
PRIAevents, organizează seminarul PRIA Registered Trademarks – în data de 18 iulie 2017 la hotel Radisson, cel mai complet seminar prin intermediul căruia consilierii, avocatii, directorii de marketing, cei care iși încep un business sau vor sa își protejeze business-ul, directorii de produs, directorii de dezvoltare și directorii juridici, vor beneficia de 1 zi întreagă în care pot învăța de la experții OSIM și de la consultanți tot ceea ce este nevoie pentru protejarea afacerii, despre creativitate și potențialul acesteia pentru feicare business, după cum urmează:
– Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor ce activează în sectoare economice productive, sau în sfera cercetării
– Cercetarea, documentarea în baze de date publice în domeniul brevetelor și mărcilor
Înregistrarea unei mărci (naționale, comunitare sau internaționale)
– Design, simboluri, etichete
– Soluționarea conflictelor privind mărcile, dreptul de proprietate intelectuală și brevetele
– Studii de caz, exemple. Analize
– Noutăți legislative care pot avea impact asupra activității tale
– IMM-urile și stabilitatea
– Proprietate industrială

Marca este un element esenţial al strategiei companiilor, ea poate face face distincţia dintre produsele şi serviciile fiecarei companii şi cele ale concurenţei sale. De aceea, conferinta PRIA reunește cei mai mulți participanți din cea mai variată gamă: finanțe–bănci, auto și componente auto, leasing, agricultură, retail, farma, cercetare, știință, construcții, arhitectură, comerț, energie, industrie, aeronautică, avocatură, comerț, fashion, servicii, IT&C, autorități, camere de comerț, ambasade, mediul academic, publishing, teatru și film, producții muzicale și lista poate continua.

Proprietatea intelectuală este unul dintre instrumentele considerate a fi de impact pentru economică, socială şi culturală a unei ţări. Cercetarea şi inovarea, o componentă strategică pentru dezvoltarea economică și pentru progresul umanității este strâns legată de domeniul proprietăţii intelectuale. Știinţa, tehnologia şi inovarea sunt domenii care generează constant progres tehnologic, asigurând perpetuarea dezvoltării şi contribuind la crearea perspectivelor competitive ale României, dar și ale companiilor și instituțiilor din România, în contextul globalizării.

Aceast seminar se adresează atât mediului de business din toate sectoarele cât și specialiștilor.

Fie că ești președinte al companiei, director de dezvoltare, director de mareting sau comunicare, director de produs sau publisher vei vrea să participi la această conferință pentru a afla noutătile din domeniul legislației mărcilor.
Cele mai noi modificări legislative, analize și studii de caz despre mărci, proprietate intelectuală, brevete, invenții, desene și modele industriale vor fi aduse în dezbatere în cadrul Seminarului PRIA Registered Trademarks.

Fie ca ești la inceput de drum, sau faci parte dintr-o companie consacrată, nu vreii să ratezi acest eveniment pentru ca noutățile și studiile de caz prezentate în cadrul PRIA Registered Trademarks vor fi de folos pentru activitatea companiei tale. Vei afla de la specialiști cum să îți protejezi business-ul și cum să beneficiezi de servicii de monitorizare mărci.

PRIA Registered Trademarks este de interes pentru avocații cu experiență, dar și pentru cei care sunt la început de carieră,pentru directorii juridici și consultanții juridici din cadrul companiilor private și de stat din Romania, pentru judecători, procurori și reprezentanti ai mediului universitar, ai autorităților și a presei de specialitate.

AGENDA
9:30-10:00 Înregistrarea participanților
10:00-13:00 Sesiunea I: Mărci. Brevete. Proprietate Intelectuală. Noutăți legislative
13:00-14:00 Prânz
14:00-17:00 Sesiunea a II-a: Analize. Studii de caz

TEMELE CARE VOR FI ABORDATE PE TOATĂ DURATA SEMINARULUI
Marca – element esenţial al strategiei companiilor, distinctiv pentru diferențierea față de concurență
Proprietatea intelectuală – impact pentru economie, societate şi cultură, dar și componentă strategică progresul umanității, alături de brevete și invenții
OSIM – Strategia dezvoltării protecţiei proprietăţii industriale în România şi aplicarea politicii în domeniu. Studii de caz
Prediagnoza de proprietate intelectuală destinată IMM-urilor ce activează în sectoare economice productive, sau în sfera cercetării
Cum se poate descoperi potențialul de proprietate intelectuală de care poate beneficia un – IMM invenţii, mărci, desene industriale, modele de utilitate, licenţe şi cesiuni, servicii de cercetare documentară, know-how, secrete de serviciu?
Cercetarea, documentarea în baze de date publice în domeniul brevetelor și mărcilor
Mărci naționale, mărci UE, mărci internaționale. Ce să ne alegem? Cum decidem ce ni se potrivește?
Ce ar trebui sa stie reprezentanții din: auto, agricultură și retail, farma, IT&C, constructii, industrie, energie, aviație, mediu și nu numai?
Ce trebuie să știe din acest domeniu companiile care fac export sau import? Cum asigură autoritățile vamale respectarea drepturilor de proprietate intelectuală ? Ar trebui să efectueze controalele relevante pe baza unor criterii de analiză a riscurilor?
Cu se pot evita întârzierile la înregistrarea unei mărci UE, dar a unei marci naționale?
Ce rol poate juca medierea în soluționarea conflictelor privind mărcile, dreptul de proprietate intelectuală și brevetele?
Companiile și instituțiile de stat – cum pot înregistra acestea mărcile? Dar brevetele?
Ce trebuie să știe companiile despre reînnoire? Cum se depune și cand anume?
Care sunt tipurile de mărci și de ce trebuie să le cunoaștem? Ce specificații au fiecare?
Protecția denumirilor de origine și indicațiilor geografice. Înregistrarea lor la nivel international.
Înregistrarea mărcilor de țară. Cum se asigură coerența deplină a acestor motive de refuz cu legislația relevantă a Uniunii și cu legislația națională relevantă, care vizează protecția acestor titluri de proprietate intelectuală?
Ar trebui să fie extinse astfel încât să includă și mențiunile tradiționale protejate pentru vinuri, precum și specialitățile tradiționale garantate?
Se poate introduce interzicerea publicității comparative pentru a se asigura protecția mărcilor? Rolul CNA și al Consiliului Român pentru Publicitate
Dreptul de a interzice acțiunile pregătitoare în legătură cu utilizarea ambalajelor sau a altor suporturi
Care sunt cauzele de decădere din drepturi și de nulitate?
Contrafacerea și pirateria în proprietatea intelectuală
Rolul consultanților pentru creșterea culturii concurențiale în mediul de afaceri
Exemple de pozitive și negative de la lectori dar și de la participanți. Analiză pentru fiecare și prezentări studii de caz interesante, utile pentru activitatea fiecăruia

Vor susține prezentările
Adrian NEGOIȚĂ – Director, Direcția Brevete de Invenție, OSIM
Eugenia NICOLAE – Șef Serviciu Marketing, OSIM
Carmen SOLZARU – Sef Serviciu Contestații – Revocări, OSIM
Elisabeta BERCEANU – Expert Serviciu Marketing, OSIM
Reprezentant ORDA
Reprezentant RAC
Reprezentant CNA
Consultant

:: formular de înregistrare

Evenimente conexe