853 citiri

Cariera ta în HR – Training. Comunicare. Recrutare / 30 martie 2018, București

Rentrop & Straton organizeaza conferinta nationala

Cariera ta in HR – Training. Comunicare. Recrutare

Bucuresti, Hotel Marshall Garden

30 martie 2018, 9:00-15:00

Sunteti la curent cu instrumentele moderne din domeniul HR, aplicate cu succes in mediile de business din SUA si din vestul Europei?
Stiti care sunt cele mai noi strategii si tendinte privind gestionarea resurselor umane?

Sapte super-specialisti in domeniul HR va ofera o prezentare excelenta a acestor instrumente, strategii, tendinte de ultima ora, in cadrul Conferintei Nationale Cariera ta in HR organizate in data de 30 martie 2018, la Hotel Marshall Garden Bucuresti.

Sunt sapte lectori cu experiente si abordari diferite, conturate in urma unor cariere indelungate in multinationale. Si fiecare dintre ei vine cu ceva nou, ceva ce va poate fi foarte util dvs. personal, ajutandu-va sa va imbunatatiti bagajul de cunostinte profesionale, abilitatile si implicit cariera.

Va garantam ca tot ce veti auzi la aceasta conferinta va va da de gandit si va va oferi in mod clar o noua imagine (moderna, indrazneata, inovativa) asupra domeniului resurselor umane!

TEME esentiale care vor fi abordate la Conferinta nationala “Cariera ta in HR”!
1. Tendintele anului 2018 in recrutarea si selectia de personal
2. Juridicul si impactul lui in HR
3. Eficienta training-urilor. Ce primim pentru cat platim?
4. Clienti sau angajati? Tendinte in educatie si resurse umane
5. Importanta nutritiei in managementul resurselor umane
6. De ce vin oamenii in organizatii? De ce pleaca? Cum se manageriaza eficient conflictele?
7. Secretele unei comunicari de succes

LECTORII care vor sustine Conferinta Nationala “Cariera ta in HR”

Va invitam in continuare sa ii cunoasteti pe lectorii conferintei si sa aflati mai multe detalii despre expunerile pe care le vor sustine:

Tudor Borza
Trainer NLP, hipnoterapeut certificat la nivel international de catre International Hypnosis Association, membru al American Hypnosis Association, membru al American Alliance Of Hypnotists, trainer al Association for NLP-UK si presedinte al Asociatiei Europene de Hipnoza. Are peste 20 de ani de experienta de activitate in domeniul hipnozei si hipnoterapiei.

TEMA: Secretele unei comunicari de succes

– Ce inseamna eficienta in comunicare
– Rolul important al mintii neconstiente in procesul de comunicare
– Identificarea elementelor unei comunicari eficiente si utilizarea lor ulterioara

Catalina Bordianu
Catalina este avocat specializat in dreptul muncii, cu o experienta solida in ceea ce priveste principalii participanti pe scena dreptului muncii, patronate, sindicate, salariati. Este titulara a unui Master in Drept International si Comunitar si a lucrat 3 ani in cadrul Ministerului Justitiei in domeniul afacerilor europene, al programelor cu finantare nerambursabila si al cooperarii internationale in problematica luptei impotriva coruptiei.
Este membra a Baroului Bucuresti de 10 ani si in prezent este avocat fondator la SCPA Bordianu si Asociatii.

TEMA: Juridicul si impactul lui in HR

– Hartuire, discriminare, mobbing si bullying la locul de munca
– Conduita abuziva, daunatoare in relatiile dintre angajator si angajat
– Managementul conflictelor de munca

Dan Damian
Din 2017 este CEO al companiei 3PM Digital Masters si are un obiectiv clar: sa introduca transformarea digitala in industria de training. A creat si a implementat cu succes strategii de marketing si vanzari pentru companii lideri de piata (multinationale) si business-uri antreprenoriale.

TEMA: Eficienta training-urilor. Ce primim pentru cat platim?

– Cum face trainerul personalizarea cursului pentru nevoile grupului.
– Livrarea cursului – o arta?
– Return on investment – cat si cum

Lavinia Rasca
A lucrat cu peste 10.000 de manageri si antreprenori in programe EMBA si MBA, in programe PHARE, ACDI, USAID, EU, ca si in training-uri personalizate pentru companii. Are un doctorat in managementul IMM-urilor, este autoare/co-autoare de carti si articole si speaker la conferinte si in emisiuni radio si TV. Specialist in managementul resurselor umane, strategie si antreprenoriat.

TEMA: Clienti sau angajati? Tendinte in educatie si resurse umane

– Strategiile de resurse umane si revolutia digitala
– Tipuri de cunostinte, abilitati si aptitudini pentru angajati
– Colaborarea intre institutiile educationale si companii
– Motivarea talentelor

Simona Carniciu
Dr. Simona Carniciu este doctor in stiinte medicale si medic specialist in diabet, nutritie si boli metabolice. Dupa aproximativ 7 ani de studiu si munca in domeniu, dar, mai ales in cercetare, la Institutul National de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „Nicolae Paulescu” Bucuresti.
Din 2016 este proprietar al CORPOSANA S.R.L. (Centru de Cercetare, Diagnostic si Tratament in Diabet si Boli de Nutritie). Scopul acestui Centru este de a acorda o atentie deosebita studiului neincetat al obezitatii, terapiei nutritionale si a complicatiilor diabetului zaharat, cum ar fi piciorul diabetic.

TEMA: Importanta nutritiei in Managementul Resurselor umane

Sorin Peligrad
Este CEO al companiei de formare profesionala Alchemy Consulting & Training, cu experienta de peste 8 ani in domeniu, mii de ore de training si mii de cursanti formati. Firma sa livreaza atat cursuri certificate ANC, cat si cursuri open si corporate (sales, comunicare, NLP, responsabilitate sociala, antreprenoriat).

TEMA: Piramida valorilor in organizatii eficiente

– De ce vin oamenii in organizatii? De ce pleaca? Cum se manageriaza eficient conflictele?
– Managementul oamenilor vs managementul competentelor
– Model simplu, vizual, extrem de eficient pentru cresterea unei organizatii puternice
– Diferenta fina dintre management si leadership
– Legatura iintre viziunea companiei si eficienta ei

Andreea-Cristina Dumitrescu
Activeaza de peste 13 ani in domeniul resurselor umane, are o experienta vasta in proiecte de selectie si recrutare de personal in Romania si Europa, pentru companii nationale si multinationale.
Din 2016 coordoneaza Departamentul de Recrutare din cadrul companiei de consultanta BiaHr – Business Intelligence Alliance.

TEMA: Tendintele anului 2018 in Recrutarea si selectia de personal

– Care sunt provocarile acestui an in selectia si recrutarea candidatilor potriviti?
– Unde si cum identificam acei candidati de care compania noastra are nevoie?
– Poate fi depasita criza fortei de munca?
– Ce facem pentru a pastra angajatii valorosi in companie?

PROGRAMUL Conferintei Nationale “Cariera ta in HR”
9:00-9:30 Inregistrarea participantilor
9:30-10:10 Eficienta in comunicare si rolul important al mintii neconstiente in acest proces, Tudor Borza
10:10-10:50 Tendintele anului 2018 in Recrutarea si selectia de personal, Andreea-Cristina Dumitrescu
10:50-11:30 Clienti sau angajati? Tendinte in educatie si Resurse umane, Lavinia Rasca
11:30-12:10 Juridicul si impactul lui in HR, Catalina Bordianu
12:10-12:40 Coffee Break
12:40-13:20 Eficienta training-urilor: Ce primim pentru cat platim?, Dan Damian
13:20-14:00 Piramida valorilor in organizatii eficiente, Sorin Peligrad
14:00-14:30 Importanta nutritiei in Managementul Resurselor umane, Simona Carniciu

Iata ce spun participantii ultimei editii a Conferintei
Lectori de exceptie si teme foarte interesante. Voi participa cu drag si la urmatoarele editii ale conferintei!” – Toma Andreea, consultant HR
Felicitari! Un eveniment foarte bine organizat, de unde am aflat informatii noi din domeniul HR, mai ales pe partea de retentie a personalului. De asemenea, mi-au placut varietatea temelor abordate de catre lectori si situatiile practice care au fost prezentate, precum si oportunitatea de a discuta cu alti colegi de breasla despre aspecte din domeniu.” – Iosif Andrei, inspector Resurse umane

Primiti CADOU din partea noastra: 9 proceduri obligatorii pentru Managerul de Resurse umane

CD-ul 9 proceduri obligatorii pentru Managerul de Resurse umane contine informatii complete, excelent structurate, despre aspectele vitale ale activitatii de HR.

Pentru orice domeniu al raporturilor de munca exista una sau mai multe proceduri de urmat
Procedura de angajare
Procedura de efectuare a concediului de odihna
Procedura de formare profesionala
Procedura de modificare a contractului individual de munca
Procedura de incetare a contractului individual de munca
Procedura de acordare a zilelor libere
Procedura de sanctionare
Procedura de preaviz
Procedura de lichidare

Fiecare dintre aceste operatiuni impune un traseu clar de parcurs, cu pasi specifici, iar daca un singur pas este neglijat consecintele sunt nefericite. CD-ul 9 proceduri obligatorii pentru Managerul de Resurse umane va arata pas cu pas tot ce aveti de facut in oricare dintre situatiile de mai sus.

De mare ajutor va este si forma de prezentare a informatiilor, structurata dupa urmatorul model
1. Legislatie aplicabila
2. Tratamentul fiscal
3. Tratamentul contabil
4. Documentele necesare si circuitul lor
5. Reguli interne

Tarif de participare: 126 lei + 19% TVA = 149,94 lei

* parcarea nu este asigurata

ATENTIE! Cea mai rapida modalitate de a va rezerva un loc la conferinta

Inscrieti-va acum si veti primi in ce mult 48 de ore CADOUL dumneavoastra, CD-ul 9 proceduri obligatorii pentru Managerul de Resurse umane, impreuna cu factura fiscala aferenta participarii la conferinta.

Va rugam sa achitati la curier doar taxa de participare la conferinta. Astfel, beneficiati imediat de CADOUL dumneavoastra si va asigurati locul in sala de evenimente!

Pentru a va rezerva locul dvs. la Conferinta HR, nu trebuie decat sa completati formularul cu datele dvs.!


* mai multe detalii la adresa de e-mail: seminarii@rs.ro sau nr. de telefon: +4021.317.25.81

Evenimente conexe