755 citiri

Protecția datelor personale la locul de muncă / 25 iunie 2018, Webinar

Rentrop & Straton organizeaza

Protectia datelor personale la locul de munca

Webinar

25 iunie 2018, 15:00

Din 25 mai au inceput sa se aplice amenzile extrem de dure prevazute de Regulamentul pentru protectia datelor personale (GDPR)!

Iata ce masuri concrete trebuie sa luati dvs. in calitate de manager de resurse umane!

Va invitam sa participati in data de 25 iunie la un super webinar despre greselile frecvente pe care le puteti face! Aflati cum sa evitati amenzi de 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri a firmei!

Stiati ca daca ii incredintati unui salariat spre folosinta un autoturism de serviciu echipat cu un sistem de localizare nu aveti voie sa activati/utilizati respectivul sistem de localizare fara acordul salariatului?

Este doar una dintre sutele de situatii noi cu care va veti confrunta incepand cu 25 mai, data la care a intrat in vigoare celebrul Regulament UE nr. 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale (GDPR).

Regulamentul va afecteaza activitatea in moduri pe care deocamdata nici macar nu le banuiti, obligandu-va sa aplicati proceduri speciale pentru operatiuni altminteri banale, cum ar fi inregistrarea unor modificari in Revisal sau arhivarea unor documente care contin date personale ale salariatilor.

Va aratam exact ce masuri concrete trebuie sa luati, in calitate de manager HR, pentru a evita amenzile GDPR!

Incepand cu 25 mai, se schimba TOT!
Trebui sa aplicati proceduri speciale!

Intocmiti dosarele de personal ale angajatilor?
Operati inregistrari si modificari in Revisal?
Transmiteti Declaratia 112?
Arhivati diverse documente care contin date personale ale salariatilor? Etc.

Ei bine, incepand cu 25 mai toate aceste operatiuni (practic toate operatiunile pe care le desfasurati intr-o zi obisnuita de lucru) vor fi supuse unor proceduri speciale. La webinar veti afla care sunt aceste proceduri si ce aveti de facut pas cu pas.

Un super-specialist va prezinta capcanele pe care le aduce GDPR pentru Departamentul HR!

Unul dintre cei mai buni specialisti din Romania in legislatia muncii – prof. univ. dr. Raluca Dimitriu va invita in data de 25 iunie 2018, ora 15:00, la un webinar (participati din fata calculatorului dvs.) pe cea mai fierbinte tema a momentului: Protectia datelor personale la locul de munca!

Prof. univ. dr. Raluca Dimitriu este doctor in drept, specializarea dreptul muncii, formator al magistratilor specializati in dreptul muncii in cadrul Institutului National de Magistratura si membru in Consiliul Stiintific al Institutului de Cercetari Juridice al Academiei Romane.

Webinar-ul este extrem de util in contextul actual, deoarece explica in amanunt exact aspectele verificate in mod special de inspectori in aceasta perioada, pe fondul modificarilor radicale aduse de acest act normativ care zguduie din temelii mediul de afaceri.

Iata cateva intrebari relevante care vor fi analizate si solutionate in cadrul webinar-ului:
1. Ii puteti solicita cazierul unui candidat care se prezinta pentru un job in firma?
2. Ce intrebari sunt admise/interzise la un interviu de angajare, prin prisma prevederilor GDPR?
3. In ce conditii pot fi utilizate camerele de luat vederi in firma?
4. Trebuie puse la punct politici speciale de protectie a datelor personale in firma?
5. Ce inseamna “interesul legitim” al angajatorului?
6. Cum facem diferenta intre datele personale cu adevarat necesare angajatorului si cele nenecesare?
7. Cat timp se pastreaza datele personale ale salariatilor? Care este procedura de stergere/revizuire?
8. Cum trebuie modificat Regulamentul intern pentru a fi in acord cu prevederile GDPR?

O problema pe care si-o pune orice manager de resurse umane:
Intrebare: “Prin semnarea contractului de munca, salariatul isi da automat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal?
Raspuns: NU. Un astfel de consimtamant trebuie dat in mod distinct, dupa ce salariatul va fi informat in mod clar si explicit asupra categoriilor de date personale care sunt sau urmeaza sa fie procesate, asupra scopului procesarii si duratei de timp. Ulterior, datele nu vor putea fi folosite in alt scop decat cel initial comunicat.

Mai multe asemenea spete vor fi prezentate pe larg in cadrul webinar-ului din data de 25 iunie!

Foarte important!
Webinar-ul din 25 iunie este conceput exact pentru particularitatile activitatii Departamentului de Resurse Umane!

Webinar-ul va explica exact ce trebuie sa faceti dvs., managerul HR, pentru a nu incalca prevederile GDPR si pentru a nu pune firma in pericol!

Va reamintim, amenzile sunt de 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri!

Avantajele participarii dvs. la webinar:
Primiti consultanta personalizata privind gestionarea corecta a oricarui aspect legat de GDPR;
Primiti raspunsuri complete, excelent argumentate, la intrebarile dvs.;
Informatiile primite sunt 100% practice si absolut imposibil de gasit in alta parte;
Aveti acces la solutiile oferite tuturor celorlalti participanti la webinar;
Evitati amenzile uriase aplicate de Autoritatea Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP);
Castigati timp pretios. Nu trebuie sa va deplasati nicaieri, participati la webinar din fata propriului calculator. Asta inseamna si ca va puteti vedea linistit si de alte treburi in timp ce urmariti desfasurarea webinar-ului;
Capatati siguranta de care aveti nevoie in cazul in care sunteti vizitat de inspectorii ANSPDCP.

Ce este un webinar?
Un webinar este un seminar video online, care utilizeaza internetul pentru a conecta lectorul cu participantii aflati in fata calculatorului, in locatii diferite.
Dvs., ca participant, trebuie doar sa va aflati in fata calculatorului la ora stabilita si sa va conectati pe platforma www.videoseminarii.ro.

Aveti astfel acces la prezentarea sustinuta de lector si totodata primiti raspunsuri la doua intrebari adresate in prealabil prin intermediul e-mailului, la adresa mru@rs.ro, in cea de-a 2-a sectiune a webinarului.

Concret, cum se va desfasura webinarul din 25 iunie?
In data de 25 iunie, ora 15:00, trebuie sa accesati www.videoseminarii.ro si sa va autentificati folosind username-ul si parola (acestea vi se vor comunica cu 2 zile inainte de desfasurarea webinarului, prin intermediul e-mailului). Nu conteaza locul in care va aflati, conteaza doar sa aveti conexiune la Internet.

In prima parte, prof. Raluca Dimitriu va sustine o prezentare video, cu accent pe aspectele sensibile create de intrarea in vigoare a GDPR, iar in partea a doua, va raspunde la intrebarile adresate de dvs. in prealabil.

Nu uitati! Aveti posibilitatea de a adresa 2 intrebari in cadrul acestui webinar.

Dupa achitarea taxei de inscriere, va invitam sa transmiteti intrebarile dvs. pe adresa de e-mail: mru@rs.ro, pana la data de 18 iunie, astfel incat sa primiti raspuns de la specialistul nostru in a doua parte a webinarului.

Va reamintim ce spune Regulamentul GDPR si de ce este el atat de important!

GDPR spune in principiu ca informatiile pe care le detineti despre salariatii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Ele trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei, in special dvs.

Dvs., managerul HR, sunteti cel care gestioneaza toate datele personale ale angajatilor!
Dvs. sunteti direct responsabil pentru protectia lor!

Inscrieti-va chiar acum la webinar-ul Protectia datelor personale la locul de munca!

Taxa de participare: 197.54 lei.

Va garantam ca veti afla lucruri putin cunoscute si extrem de utile!

Va asteptam cu placere, completati chiar acum formularul de inscriere!

Pentru orice fel de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin e-mail rs@rs.ro sau direct la telefon 021-209.45.45!

Evenimente conexe