Seminar Achiziții Publice / 14-16 septembrie 2018, Poiana Brașov

Rentrop & Straton organizeaza

Seminar Achizitii Publice

Poiana Brasov, Hotel Sport****

14-16 septembrie 2018

In perioada 14-16 septembrie 2018, la Poiana Brasov, are loc Seminarul de Achizitii Publice.

Lectorul nostru va va oferi solutii personalizate la toate problemele dumneavoastra legate de gestionarea achizitiilor publice, indiferent ca sunteti autoritate contractanta sau operator economic.

Atentie! Oferta este valabila in limita locurilor disponibile!

Legislatia privind achizitiile publice se modifica uneori si de la o zi la alta, iar orice interpretare gresita si abatere de la normele legislative in vigoare aduce cu sine amenzi, demiteri sau chiar procese de judecata.

Nimeni nu isi doreste asa ceva, prin urmare organizam Seminarul de Achizitii Publice pentru ca dvs., in calitate de participant, sa evitati toate neplacerile profesionale.

ANAP nu mai poate aplica amenzile in achizitii publice, ci Curtea de Conturi a Romaniei…

Ce amenzi da Curtea de Conturi? Care sunt consecintele pentru persoanele care aplica procedurile de atribuire? Care sunt consecintele pentru conducatorul autoritatii contractante?

La seminar veti primi raspunsuri pertinente, fundamentate si justificate!

Evitati toate posibilele neplaceri ca urmare a incalcarii legislatiei in achizitii publice! Completati chiar acum formularul de inscriere la seminar si pregatiti-va riguros pentru a respecta legislatia si a realiza achizitii publice fara cusur!

Probleme pe care le intalniti daca activati in domeniul Achizitiilor Publice:
– Dificultati in asimilarea noului sistem electronic, SICAP/SEAP;
– Dificultati in intelegerea corecta si punerea in practica a modificarilor legislatiei;
– Reguli noi pentru achizitia directa
– Procese cauzate de nerespectarea prevederilor legale in materie de achizitii publice;
– Amenzi pentru abateri de la normele legislative;
– Cautiunea la depunerea contestatiilor
– Riscul unor practici neconcurentiale ce sunt penalizate, conform legii, cu amenzi de ordinul zecilor de mii de lei;
– Riscul de a faramita ilegal contractele, in lipsa unor instructiuni sau recomandari clare si corecte;
– Netransparenta procedurilor sau neaplicarea corecta a procedurilor etc.

ATENTIE! Nicio institutie publica nu scapa de controalele autoritatilor!

In trecut, ANAP-ul a amendat deja:
• primarii, consilii judetene si institutii care se ocupa de finante publice (de ex., Directia Generala-Regionala a Finantelor Publice Bucuresti);
• institutii culturale: Casa de Cultura din Timisoara, Casa de Cultura Pitesti, Muzeul de Stiinte ale Naturii Galati etc;
• institute si spitale etc.

In viitor, Curtea de Conturi va aplica amenzile!

Nu ratati Seminarul de Achizitii Publice!

Veti primi toate recomandarile de care aveti nevoie de la experti in domeniu!

Dintre cele mai importante subiecte ce vor fi dezbatute la Seminar, amintim:
– Sistemul achizitiilor publice si rolul institutiilor dedicate
– Modificarile legislative
– Strategia Nationala in Domeniul Achizitiilor Publice
– Cheia intelegerii si aplicarii corecte a legislatiei: principiile in atribuirea contractelor de achizitie publica
– Conflictul de interese – Sistemul PREVENT al ANI.
– Armonizarea listelor controlului financiar preventive propriu si/sau delegat CFPP/CFPD si aplicarea practica a legislatiei in achizitii publice

Ce BENEFICII va aduce acest seminar?
– Evitati amenzi si penalitati.
– Va sunt aduse la cunostinta cele mai frecvente greseli care se fac in domeniul achizitiilor publice, asa incat sa stiti sa le evitati.
– Primiti recomandari practice de la specialistul nostru in domeniu, dna. Gabriela Alcea Stanila.
– Evitati neplacerile la locul de munca.
– Va puneti la curent cu schimbarile legislative si procedurile de actualitate, astfel incat stapaniti mai bine sarcinile pe care le aveti.
– Sunteti oricand pregatit pentru un control al autoritatilor, stiind ca practicile din institutia pe care o reprezentati sunt in conformitate cu legislatia in vigoare.
– Beneficiati de raspunsuri in timp real.
– Orice problema si orice nelamurire ati avea, lectorul va raspunde in timp real, oferind solutii pragmatice, in acord cu legislatia in vigoare.
– Economisiti timp pretios si puteti discuta liber despre spete si situatii practice.
– Va ofera mai multa siguranta.
– Informatia actualizata, corecta, este foarte importanta in acest domeniu.
– Seminarul ofera astfel de informatii intr-un mod eficient si organizat pentru o asimilare optima.
– Informandu-va si participand la astfel de evenimente, veti avea mai multa siguranta in actiunile dvs., la locul de munca si pentru veniturile dvs.
– Socializati cu persoane din acelasi domeniu.
– Un astfel de seminar este o ocazie grozava de socializare pentru oameni din domeniul achizitiilor publice, indiferent ca sunt autoritati contractante sau operatori economici.
– Puteti crea legaturi care sa va ajute ulterior in activitatea dvs. profesionala, puteti face schimb de experiente si opinii privind achizitiile publice.
– Interactionand cu specialisti din domeniu, deveniti si dvs. o persoana cu autoritate in domeniu.
– Siguranta informatiilor si a actiunilor dvs. duc, cu siguranta, catre cresterea autoritatii dvs. in institutia unde lucrati si posibilitatea avansarii intr-o pozitie mai buna, remunerata corespunzator.

Tematica Seminarului
• Sistemul achizitiilor publice si rolul institutiilor dedicate (ANAP, AADR, CNSC, CC, AC, OE, ANI)
• Noutati Legislative
• SICAP/SEAP
• Strategia Nationala in Domeniul Achizitiilor Publice – aspecte practice care influenteaza modificarea si aplicarea legislatiei in domeniu
• Procese/ proceduri – alegerea corecta a procedurii, estimarea corecta a valorii contractului, etapizarea proceselor, noi tipuri de proceduri;
• Delegarea persoanelor competente pentru conceperea si semnarea documentelor, dar si pentru derularea achizitiilor publice
• Cheia intelegerii si aplicarii corecte a legislatiei: principiile in atribuirea contractelor de achizitie publica
• Stategia anuala de achizitii publice
• Stategia de contractare vs Programul Anual al Achizitiilor Publice
• Etapizarea obligatorie a procesului de achizitie – reguli si implicatii
• Calificare
• Criteriul unic de evaluare: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic
• Consultarea pietei – obligatie si modalitate de realizare
• Valoarea estimata
• DUAE – documentul unic de achizitii: reguli, posibilitati de revizuire sau de completare
• Impartirea pe loturi
• Etape si termene de derulare ale unui proceduri de achizitie publica
• Achizitia directa – noi reguli si perspective ANAP vs. Curtea de Conturi
• Criteriu unic de atribuire – oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic: stabilirea factorilor de evaluare, pondere si algoritm de calcul
• Acordul cadru – Contracte subsecvente vs. Contract de achizitie publica
• Criterii de calificare si/sau selectie
• Conflictul de interese – Sistemul PREVENT al ANI
• Remedii si cai de atac (notificare prealabila, cautiune, contestatii si plangeri)

De ce seminarul acesta?
– Informatii actualizate
– Specialistii nostri sunt intotdeauna la curent cu ultimele modificari legislative, interpretate si comentate, astfel incat dvs. sa le aplicati corect, cat mai curand!
– Informatii corecte si complete
– Evitati informarea eronata, bazata pe surse obscure de pe internet.
– Actiuni corecte si legale nu pot fi luate decat in urma unei informari corespunzatoare.
– Sursa de incredere

Gabriela Alcea Stanila este lectorul ideal pentru acest seminar:
1. experienta de peste 10 in domeniul achizitiilor publice, ca autoritate contractanta in cadrul unor institutii institutii precum Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Fondurilor Europene si Nuclearelectrica;
2. experienta in cadrul institutiei nationale de reglementare (indrumare metodologica si control);
3. formator la Institutul National de Administratie;
4. sustinator al unor programe de formare in cadrul ANRMAP, Institutul European din Romania sau pentru institutiile omoloage din Republica Moldova.

Ce spun clientii nostri?
Avem probleme cu legislatia achizitiilor publice pentru ca e multa birocratie si nu ni se spune de prima data, cand intrebam consilierii publici, care este procedura corecta. Cele mai practice sfaturi le-am primit de la specialisti, de la vorbitorii de la seminariile de specialitate. Multumesc! Il astept pe urmatorul!” – Viorel D., primar

Ca in multe alte domenii, legislatia privind achizitiile publice are multe lipsuri si se tot peticeste cu cate o hotarare guvernamentala sau vreo ordonanta. ANAP-ul nu sta pe ganduri! A gasit pentru ce sa te amendeze? Te-a amendat! Prefer sa investesc banii in pregatirea mea profesionala si in pregatirea angajatilor mei, in participari la seminar, in Consiliere actualizate, in consultanta personalizata, decat sa dau zeci de mii de lei catre stat pentru o chichita! M-am inscris deja la seminarul de la sfarsitul lui iunie 2018 si recomand oricui sa faca acelasi lucru!” – Mirela B., manager

Inscrieti-va acum la Seminarul de Achizitii Publice!
Fiti la curent cu cele mai noi reglementari legislative privind achizitiile publice!

Taxa de instruire:
790 lei + 19% TVA/persoana = 940.10 lei
Pretul nu include cazarea.

Atentie! Cititi detaliile de mai jos, daca doriti sa va asiguram si serviciile de cazare!

Taxa de instruire + tarif de cazare* OPTIONAL:
Pensiune completa (cazare 2 nopti + mese) 2 nopti pentru 1 participant + insotitor
*Cazarea este asigurata la Hotel Sport****, camera in regim 3 stele, Poiana Brasov.

Tariful de cazare OPTIONAL:
Cazare 2 nopti + mese (intrare vineri cu cina, iesire duminica cu mic dejun): 1.600 lei + TVA = 1904 lei
Pentru insotitor, cazare + mese = GRATUIT!

Cost total de participare la eveniment (instruire + cazare):
2.390 lei + 19% TVA/ persoana = 2.844,1 lei

Agenda evenimentului
Vineri, 14 septembrie 2018
16:00-16:30 Primirea participantilor
16:30-18:00 Sesiunea 1
18:00-18:15 Coffee break
18:15-19:45 Sesiunea 2

Sambata, 15 septembrie 2018
10:00-11:30 Sesiunea 3
11:30-12:00 Coffee break
12:00-13:30 Sesiunea 4

Duminica, 16 septembrie  2018 – check out.

In concluzie…

Vreti sa va bucurati de:
– instruire profesionista
– solutionarea problemelor dvs.
– ambianta elevata, discutii cu colegii la un coffe-break?

Rezervati acum locul dvs. la Seminar!

Daca hotarati ca e loc si de putina relaxare, va puteti bucura de:
– conditii de lux la cazare (facultativ) la Hotel Sport**** din Complexul hotelier Ana Hotels, Poiana Brasov, in limita locurilor disponibile
– acces gratuit la piscina, sauna, jacuzzi, salon de relaxare la hotel Sport****
– prezenta insotitorului care beneficiaza de cazare si masa GRATUIT!

Nota: Daca va inscrieti, dar nu mai puteti participa, va rugam trimiteti o notificare cu minimum 3 zile inainte de desfasurarea evenimentului — in scris, la adresa: seminarii@rs.ro, sau telefonic, la numarul 021.209.45.45. In aceste conditii, suma deja achitata va permite participarea la alt eveniment similar organizat de Rentrop&Straton. In lipsa notificarii in conditiile specificate mai sus, suma achitata nu se va restitui.

Va asteptam cu placere, completati chiar acum formularul de inscriere!

Pentru orice fel de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin e-mail rs@rs.ro sau direct la telefon 021-209.45.45!