1,014 citiri

Conferința Națională Cariera ta în HR / 28 septembrie 2018, București

Rentrop & Straton organizeaza

Conferinta Nationala Cariera ta in HR

– Comunicare, recrutare, engagement –

Bucuresti

28 septembrie 2018

Daca va doriti:
o cariera stralucita in domeniul in care lucrati
sa cunoasteti secrete ale unor profesionisti in domeniu care au reusit
sa cunoasteti noi strategii, tactici, instrumente de ultima ora folosite in comunicare, recrutare sau engagement
sa gasiti noi modalitati de a crea echipe de lucru performante, motivate pentru succes
gestionati corect si perfect legal situatii controversate din problemele HR…

Va invitam sa participati, alaturi de specialisti de TOP din domeniul HR la una dintre cele mai asteptate intalniri:

Conferinta Nationala Cariera ta in HR – Comunicare, recrutare, engagement –

Cel mai bun prilej pentru:
– a beneficia de discutii pe teme de interes major cu specialisti de top
– a va imbogati cunostintele profesionale
– a cunoaste aspecte mai sensibile care stau la baza aplicarii corecte a legii
– a rezolva semne de intrebare legate de comunicare, recrutare, engagement
– a beneficia de experienta practica a lectorilor, dar si a celorlalti participanti

Subscrieti acum! Rezervati participarea dvs. la acest eveniment de elita, realizat SPECIAL pentru DVS., oamenii de HR!

Motivele dvs.?
– Sapte specialisti de top din HR vin acum sa va impartaseasca secretele lor profesionale
– Tematica “fierbinte”, cu subiecte importante pentru procesele din firma dvs.
– Un dialog viu, generator de solutii si raspunsuri la intrebarile legate de noile instrumente folosite acum pe piata HR
– Participarea la un eveniment de clasa, organizat de 4CAREER si RENTROP & STRATON
– Instruire profesionista in conditii excelente oferite de gazda evenimentului Hotel Marshal Garden****, Bucuresti
– Networking profesionist – va intalniti, discutati si socializati cu directori HR de la mari companii, juristi, consultanti, manageri
– CADOU special pentru participantii la conferinta

Profesionistii va impartasesc din secretele lor!

Aveti nevoie de ele? Unul dintre lectori ne impartaseste un secret de baza: Timpurile se schimba si oamenii odata cu ele!

Apar instrumente moderne, aplicate cu succes in mediile de business din SUA si din vestul Europei, apar noi strategii si tendinte. Vreti sa supravietuiti intr-un asemenea mediu concurential? Trebuie sa va adaptati!

Pentru a va construi o cariera prestigioasa in HR, este vital sa cunoasteti toate aceste instrumente, strategii, tendinte. La multe dintre ele nici n-am visat! Si cand lectorii nostri vin si ne propun teme de discutie care includ:
– educarea continua a fortei de munca
– despre spiritul antreprenorial
– indicatori si predictorii de performanta ai echipei
– leadership pentru performanta
– terapia prin ras a echipei – Laughter Yoga Leadership-ul
– psihometrie si profiling in recrutarea fortei de munca
– comunicare – Sociomapping
– filosofia echipei

Ne intrebam daca nu cumva am nimerit intr-un film science fiction. Fiindca multe dintre teoriile de acest gen scutura din temelii vechile principii de management HR, sunt greu de inteles si de adoptat de catre managerii traditionalisti.

Desi fac parte din acelasi domeniu, lectorii nostri invitati au pregatiri, experiente si abordari diferite ale fenomenlor de HR, bazate pe experienta lor in multinationalele pe care le-au tranzitat. Fiecare vine cu ceva inedit, ce va poate fi foarte util dvs. personal.

Va ajuta sa:
– intelegeti de ce unele lucruri nu merg bine in companiile dvs.
– sa adoptati tehnici noi, eficiente care va fac echipa mai productiva, mai fericita, mai dedicata succesului
– supravietuiti pe o piata concurentiala acerba
– va imbunatatiti abilitatile personale
– va faceti remarcat in cariera, avansati in plan profesional si personal.

Rezervati acum unul dintre putinele locuri ramase la Conferinta Nationala Cariera ta in HR!

Va invitam in continuare sa ii cunoasteti pe lectorii conferintei si sa aflati mai multe detalii despre expunerile pe care le vor sustine:

Ioana Enache
“Orice afacere are numai de castigat de pe urma dezvoltarii creativitatii si potentialului antreprenorial pe care il manifesta persoanele din jurul nostru.”

Manager General pentru Amway Romania, Bulgaria si Grecia, lider de business deschis catre inovatie, acorda o importanta deosebita educarii continue a resursei umane.
Detine o vasta experienta in: Vanzari, Marketing, Comunicare Strategica si Managementul Schimbarii.
Detine peste 25 de ani de experienta in companii reputabile, precum GlaxoSmithKline, A&D Pharma si Petrom.

Doru Dima
CEO Great People Inside Romania si CPO International
Doctor in Psihologia Muncii si Organizationala, antreprenor si manager de succes, cu o experienta de 20 de ani in domeniul Resurselor Umane.
Fondator si CEO al Dima Consulting Group si Profiles International Romania, ambele pozitionate printre principalii furnizori de servicii de consultanta in resurse umane si management.
Co-fondator al Great People Inside, o companie internationala ce dezvolta evaluari online de resurse umane, personalizate si adaptate la specificul fiecarei organizatii si job in parte.
Presedintele Colegiului Psihologilor din Brasov, Membru al Asociatiei Psihologilor din Romania, Presedinte al filialei locale Brasov si reprezentant al Colegiului Psihologilor din Romania la Federatia Asociatiilor Europene de Psihologie (EFPA).

Monica Eugeniu
Pionier in domeniul Resurse Umane, avand peste 22 de ani de experienta in dezvoltarea echipelor.
Din 2004, Monica Eugeniu este Managing Partner al ‘learning about’®, companie care ofera workshop-uri si sesiuni creative, inspirationale si de consolidare pentru echipe din business si sport.
Monica Eugeniu dezvolta, consolideaza echipe si creeaza cultura unui limbaj de leadership inalt, motivand si inspirand oameni pentru a-si atinge potentialul si a atinge nivelul urmator de performanta, cu scopul de a descoperi pasiuni, dedicare, emotie, implicare si atitudini noi, atat in plan profesional, cat si in cel personal.

Florentina Oprea
“Oamenii care rad bine impreuna, muncesc bine impreuna!”

Psiholog clinician si consultant in cariera, iar din anul 2011, Laughter Yoga Leader. La cererea managerilor care isi doreau echipe mai putin stresate si mai productive, in anul 2013 a introdus, pentru prima data in Romania, terapia prin ras in corporatii ca activitate de dezvoltare personala a angajatilor.

In anul 2015 a fondat Oraderas.ro, proiect pe care impreuna cu echipa ei il dedica mediului corporate, aducand in companii sesiuni dedicate de Terapie prin ras.

Paul Herinean
Director General Iceu Training Group – ITG
Trainer certificat in Detectarea Comportamentului Simulat
2010-2015 – Ofiter Instructor Specialist, coordonator lucrari stiintifice in specializarea Humint, Tehnici de relationare si Tehnici de detectare a comportamentului simulat in cadrul Academiei Nationale de Informatii ”Mihai Viteazul” (ANI) – S.R.I.
2000-2009 – Ofiter Operativ in cadrul Serviciului Roman de Informatii.
2009-2010 – Ofiter Specialist in cadrul Departamentului de recrutare personal in cadrul ANI.
2012-2014 – a coordonat un proiect de cercetare stiintifica desfasurat sub egida S.R.I. si a Institutului National de Studii in Intelligence, ce a vizat conceptualizarea si operationalizarea unor instrumente practice de dezvoltare a abilitatilor si competentelor de detectare a comportamentului simulat in zona de Intelligence – Humint.
Din 2012 ofera consultanta companiilor multinationale din Romania, in aria sa de expertiza.

Raoul Radu
Director Educatie si Training ITG si al Institutului de Cercetare si Testare Psihologica din cadrul ITG
Raoul Radu este psiholog clinician si terapeut cu competente in analiza comportamentala, psihodiagnoza psihiatrica si psihoterapie transpersonala – respiratie pneuma, atestat atat national de catre COPSI, cat si international de catre Inkarri Cultural Association.
2010-2015 a dezvoltat o forma de psihoterapie multisistemica, care a fost amplu testata si ulterior validata stiintific.
A prezentat si comunicat in cadrul mai multor conferinte internationale de psihologie pe teme de psihologie culturala, farmacologie, chimie si neurologie, existentialism si transpersonal.
A publicat numeroase articole stiintifice pentru jurnale stiintifice nationale si internationale.
Certificat international in tehnici terapeutice japoneze.
Actualmente lucreaza in analiza comportamentala live si analiza AVI.
Certificat de IceU Training Group ca trainer in detectarea comportamentului simulat.

Gabriel Chicioreanu
“Timpurile se schimba, iar noi ne schimbam impreuna cu ele”

Trainer, Supervisor si Consultant in Cariera, certificat HOGAN Assessment (HPI, HDS si MVPI – avizate de Colegiul Psihologilor din Romania) prin HART Consulting.
Specializat in managementul carierei. Experienta de peste 17 ani in formarea si dezvoltarea echipelor de consultanta si vanzari.

Ariile lui de expertiza cuprind:
– consilierea profesionala privind orientarea in cariera
– comunicarea profesionala atat la nivel de persoana, cat si in cadrul echipelor.

Fondator al 4CAREER si LEARN&GO. Organizator si co-organizator de evenimente pe diverse tematici legate de: resursele umane si dezvoltarea carierei. Proiecte sociale (Unim Fiecare Zambet si STUDY4CAREER – Cladim o cariera de succes pentru fiecare!).

Doar acum aveti ocazia de a va intalni cu acesti specialisti de TOP si de a face cunostinta cu solutii pe care ei le propun pentru un HR de succes, adaptate noilor strategii si instrumente!

PROGRAMUL Conferintei Nationale Cariera ta in HR
9:00-9:30 Inregistrarea participantilor
9:30-9:50 Oamenii care rad bine impreuna, muncesc bine impreuna!Florentina Oprea
9:50-10:30 Importanta spiritului antreprenorial in cadrul oricaror echipe de profesionistiIoana Enache
10:30-10:50 Filosofia echipeiGabriel Chicioreanu
10:50-11:30 Psihometrie si Profiling Paul Herinean
11:30-12:00 Coffee Break
12:00-12:40 SOCIOMAPPING – Optimizarea comunicarii in organizatii. BeneficiiRaoul Radu
12:40-13:20 Great Managers, cum identificam potentialul si analizam nevoile de dezvoltare Doru Dima
13:20-14:00 Leadership-ul, o atitudine pentru altitudine!Monica Eugeniu

Tarif de participare: 126 lei + 19% TVA = 149,94 lei

* parcarea nu este asigurata

Inscrieti-va chiar acum la Conferinta Cariera ta in HR – Comunicare, recrutare, engagement!
Va asigura excelenta dvs. in cariera de HR!

Beneficiati de:
– tehnici si strategii noi de HR care va pot imbunatati activitatea profesionala
– solutii pentru problemele de comunicare, recrutare si engagement din compania dvs.
– subiecte inedite de discutie
– cadru elevat
– atmosfera placuta si destinsa
– networking de calitate
– eveniment de marca organizat de echipa Rentrop&straton- lider pe piata informatiilor specializate.

PS: 2 Vesti bune pentru dvs.!
1. Abonatii la Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR pot participa GRATUIT la aceasta conferinta!
2. Participantii la conferinta primesc GRATUIT un CADOU* de mare ajutor in activitatea dvs. profesionala, lucrarea pe CD

33 de instrumente vitale pentru un management de succes

Cei mai buni specialisti in managementul resurselor umane va ofera acum instrumente, tehnici, metode si strategii care va transforma in managerul eficient care doriti sa deveniti.

Aflati cum sa:
– va motivati echipa atunci cand sunteti silit sa reduceti costurile de personal
– gasiti solutii la probleme dificile, fara costuri suplimentare
– aplicati in compania dvs. cele mai eficiente metode de gestionare a costurilor, pierderilor, timpului
– puteti sa schimbati atitudinea angajatilor fata de munca
– beneficiati de idei eficiente din partea angajatilor pentru imbunatatirea intregului departament si a intregii afaceri
– imbunatatiti calitatea proceselor, serviciilor, produselor finite
– cresteti implicarea angajatilor si relatia cu clientii se va imbunatati in mod remarcabil!

Kaizen, Pareto, Lean, Six Sigma, 5S, Delphi, Ishikawa, Pareto, Flowchart sunt doar cateva dintre notiunile dezvoltate pe larg in lucrare si care constituie instrumente de lucru deosebit de eficiente pentru activitatea dvs.

Va ofera solutii moderne pentru nenumarate probleme Va ajuta sa deveniti eficient si productiv Va economiseste timpul pretios, energia si nervii!

* pentru primii 50 de participanti inscrisi

Pentru a va rezerva locul la Conferinta Nationala Cariera ta in HR completati formularul de mai jos cu datele dvs.!

Cea mai rapida modalitate de a va rezerva un loc la conferinta

Inscrieti-va acum si veti primi CADOUL dumneavoastra – lucrarea pe CD 33 de instrumente vitale pentru un management de succes – impreuna cu factura fiscala aferenta participarii la conferinta.

Va rugam sa achitati tariful de participare la conferinta, de 149.94 lei (TVA inclusa) si, astfel, beneficiati imediat de CADOUL dumneavoastra si va asigurati locul in sala de evenimente!

Va asteptam cu placere, completati chiar acum formularul de inscriere!

Pentru orice fel de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin e-mail rs@rs.ro sau direct la telefon 021-209.45.45!

Evenimente conexe