667 citiri

retailArena 2019 – de la emoții la experiențe, în comerțul viitorului / 23-24 octombrie 2019, București

Wall-Street organizeaza

retailArena 2019 – de la emotii la experiente, in comertul viitorului

Bucuresti, Hotel Sheraton

23-24 octombrie 2019, 8:00

Partener media: JURIDICE.ro

 

Cumpără 1 bilet la retailArena și primești încă 1 bilet GRATUIT!

În fiecare an, retailArena aduce în atenția participanților tendintele momentului în domeniul comercial la nivel local si global. Tematica din 2019 a evenimentului , ”From emotions to experience: retail of the future”, își propune să sublinieze importanta creării unei experiențe pentru consumator și fidelizarea lui prin intermediul unor factori emoționali, atât în mediul offline, dar si online.

Timp de două zile, intre 23-24 octombrie 2019, spatiul retailArena va fi unul dedicat ideilor inovatoare pentru comerțul viitorului, aplicațiilor practice din strategiile de marketing sau vânzări ale unor companii importante din domeniu și analizei avantajelor unei afaceri în retailul tradițional vs. comerț electronic, prin intermediul unor prezentări și studii exclusive, dar și a workshop-urilor cu informații “hands on”.

Profită acum de Oferta 1+1 Gratuit pentru bilete achiziționate în cadrul retailArena! Fie că alegi să cumperi un Pachet Complet Event (conferință + workshops), individual Conferința sau individual unul dintre Workshops, vei primi GRATUIT încă un bilet din aceeași categorie aleasă inițial.

Organizatorii au pregătit pentru participanți un lineup impresionant de speakeri: Constantinos Mavrommatis (RetailZoom), Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Alex Bratu (JYSK), Narcis Horhoianu (Carrefour România), Valentin Radu (Omniconvert), Cătălin Pozdarie (Hervis), Octavian Dumitrescu (CustomSoft), Denisa Apreutesei (iSense Solutions), Mihai Bonca (Brand Architects), Simina Niculiță (Colliers România), Geanina Ghiculescu (Metro Cash&Carry România) sau Raluca Radu (Answear), sunt doar câțiva dintre cei care vor analiza piața de retail și vor oferi sfaturi privind tendințele viitorului.

Invitatul internațional al evenimentului, Constantinos Mavrommatis, Chief Data Scientist RetailZoom, vorbește despre comportamentul consumatorului și factorii care aduc succes unor oferte, în detrimentul altora.

„Consumatorii sunt acum mai exigenți în ceea ce privește achizițiile, astfel încât ofertele trebuie să fie legate de nevoile lor, mai degrabă decât de promoțiile generale. Din acest motiv, unele promoțîi sunt mai eficiente decât altele, chiar dacă au marja similară de discount. Se pune mai mare accent pe valoarea produselor cu etichetă privată, evaluându-le in funcție de atributele lor, mai degrabă decât pe numele mărcii. Se produce astfel un decalaj între valoarea efectivă și valoarea percepută a brandului”, spune omul care a pus bazele RetailZoom, la nivel mondial.

Un alt subiect important abordat in cadrul evenimentului este managementul afacerii, iar Alex Bratu, country manager-ul JYSK România și Bulgaria oferă insights în acest sens:
„Un manager în retail trebuie să coboare în magazine pentru a înțelege 100% ce se întâmplă în compania sa, nu poate face asta din birouri sau din față XL-urilor. Este foarte important să te gândești la ce poți face tu până să dai vina pe factorii pe care nu îi poți controla. Eu nu cred în competiție, nu ar trebui să ne preocupe așa de mult. Întâi să ne focusam pe ceea ce am putea face noi că să fim cât mai aproape de perfecțiune și optimizați la maxim”, spune speakerul retailArena, care conduce o echipa de peste 1100 angajați.


Sub deviza ”From emotions to experience: retail of the future”, retailArena 2019 isi propune sa aduca in atentia publicului idei inovatoare pentru comertul viitorului , aplicatii practice din strategiile de marketing sau vanzari ale unor companii importante din domeniu si sa analizeze avantajele unei afaceri in retailul traditional vs. comert electronic, prin intermediul unui lineup impresionant de speakeri, prezentari si studii exclusive, dar si workshop-uri cu informatii “hands on”.

Vino la evenimentul din 23 si 24 octombrie 2019 pentru a fi la curent cu trendurile momentului in domeniul retailului global.

Profita acum de Oferta Early Bird, prin care beneficiezi de reducere de 30% pentru intreg evenimentul din 23-24 octombrie 2019, de la Hotel Sheraton.

retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG.

In cadrul evenimentului vei afla cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni si traditionali pentru a-si loializa consumatorii, care resimt presiunea timpului si din a caror vocabular online-ul este nelipsit.

Subiectele din cadrul evenimentului vor fi dezbatute de speakeri precum: Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Alex Bratu (JYSK), Octavian Dumitrescu (CustomSoft) sau Simina Niculita (Colliers Romania).

Astfel, prima zi a evenimentului, 23 octombrie 2019, este destinata Marketing-ului si mecanismelor pentru fidelizarea clientilor. Se va discuta cu producatori si retaileri si se vor afla ultimele noutati despre marketingul produsului si customer engagement si vor analiza cele mai noi strategii de vanzari ale unor companii importante.

In a doua zi a evenimentului, pe 24 octombrie 2019, se va vorbi despre experienta Omnichannel, vor analiza obiceiurile de cumparare ale generatiei Z, vor discuta despre customizari, automatizari si platforme pentru retail si cum s-a schimbat si se va schimba consumatorul omnichannel.

In cadrul workshop-urilor sustinute la finalul dezbaterilor din cele doua zile, participantii vor primi sfaturi practice despre cum sa construiasca un business care sa faca performanta atat in Romania, cat si peste hotare.

Ca de fiecare data, evenimentul va fi unul interactiv, in care dialogul cu speakerii va fi incurajat, urmand a avea posibilitatea sa adresati intrebari si chiar sa discutati in privat cu acestia. In fiecare zi vor fi prezentate studii in exclusivitate, cu date relevante despre tendintele si evolutia din piata de retail, atat traditional, cat si online.

retailArena pune la dispozitie zone de networking, dar si o zona expozitionala unde se vor face demonstratii ale unor inovatii in retail. Organizatorii va asteapta, deci, pe 23 si 24 octombrie 2019, incepand cu 8:00, la hotel Sheraton, in Bucuresti, pentru a descoperi impreuna ce inseamna succesul in retailul global.

In fiecare an, retailArena reuneste pe scena marile lanturi de retail din Romania, dezvoltatori si proprietari de spatii comerciale, producatori, comercianti independenti, distribuitori, specialisti in retail (packaging, logistica, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesati de oportunitatea comertului online, furnizori de servicii.

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena 2019, se numara: VTEX, FAN Courier, CustomSoft, Filip & Company, Answear, Iulius Town, Colliers si JYSK.

Contact
https://www.retailarena.ro/2019/
https://www.facebook.com/retailArena/
retailarena@internetcorp.ro
#retailArena

Evenimente conexe