2,061 citiri

Covid-19 – Variante de sprijin financiar și aspecte fiscale / 29 aprilie 2020, Webinar

Rentrop & Straton organizeaza

Covid-19 – Variante de sprijin financiar si aspecte fiscale

Webinar

29 aprilie 2020

Ne-ar fi placut sa va anuntam cu totul altceva, anume ca atunci, pe 29 aprilie, criza coronavirus va lua sfarsit si ca dvs. va veti putea relua activitatea normala…

Din pacate insa, se pare ca perioada actuala, deloc propice pentru mediul de afaceri, se va prelungi, ceea ce inseamna ca va veti confrunta in continuare cu toate problemele specifice create de COVID-19 si de legislatia de ultima ora.

Scenariul e descurajant. Ca si in ultimele saptamani, veti fi nevoit sa descalciti o multitudine de situatii fiscal-contabile neclare pe care le intalniti in practica si pe care legiuitorul nu le-a anticipat in niciun fel. Dar avem si o veste buna!

Va puteti baza pe ajutorul expertilor Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe!

Cei 2 specialisti de top au analizat in detaliu toate implicatiile reale, mai putin evidente, ale actelor normative emise in regim de urgenta, referitoare la obligatii fiscale, declaratii, somaj tehnic, indemnizatii zile libere etc. Au identificat exact masurile corecte, eficiente si mai ales avantajoase pentru dvs. pe care trebuie sa le luati si sunt pregatiti sa vi le prezinte!

Participati in data de 29 aprilie la webinarul COVID-19. Variante de sprijin financiar si aspecte fiscale. Este evenimentul care, fara exagerare, va permite sa traversati cu minimum de stres si fara erori perioada actuala!

Aveti posibilitatea sa puneti intrebari!
Veti primi raspunsurile in cadrul webinarului!

Aveti posibilitatea adresarii intrebarilor in momentul inscrierii la webinar (in formularul de comanda – sectiunea OBSERVATII) sau puteti sa le transmiteti pe adresa seminarii@rs.ro pana la data de 27 aprilie.

Conectarea este foarte facila: pe 29 aprilie, la ora 12.00, trebuie sa accesati platforma www.webinar.rs.ro si sa va logati cu username-ul si parola care va vor fi comunicate prin e-mail imediat dupa confirmarea platii taxei de inscriere (doar 147 de lei + 19% TVA).

Webinarul va avea durata de 2 ore. Veti beneficia de prezentarile sustinute de Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe, axate pe aspectele subtile de gestionat in aceasta perioada (vedeti tematica mai jos).

De asemenea, in cadrul webinarului veti primi raspunsurile la intrebarile adresate de dvs. si de ceilalti participanti.

Cele mai importante 13 subiecte fiscal-contabile ale perioadei actuale!

Iata in continuare tematica pe care o vor dezvolta cei 2 experti in cadrul webinarului. Va garantam ca informatiile prezentate vor fi spectaculoase si va vor surprinde prin abundenta de aspecte inedite, 100% practice, pe care nu le-ati luat nicidecum in calcul:

1. Sprijin financiar somaj tehnic (O.G. nr. 30 si modificari aduse prin O.G. nr. 32)
Nivel indemnizatie
Conditii eligibilitate
Procedura decontare
Contabilizare si exemple
Acordarea certificatelor de situatii de urgenta (CSU). Rolul lor si cum se obtin

2. Indemnizatie zile libere platite
Nivel indemnizatie
Conditii eligibilitate
Procedura decontare
Contabilizare si exemple

3. Amanare plata pentru obligatii fiscale
4. Bonificatii la plata impozitului pe profit sau venit micro
5. Plati anticipate pentru contribuabilii care aplica sistemul anual de impozit pe profit
6. Suspendarea masurilor de executare silita prin poprire a persoanelor fizice
7. Prorogare primul termen de plata a impozitelor locale
8. Masuri fiscal legate de importurile de bunuri destinate prevenirii si combaterii COVID-19
9. Tichete de masa
10. Prorogarea termenului de depunere a declaratiei privind beneficiarul real
11. Amanare rate
12. Credite IMM garantate de stat cu dobanzi subventionate
13. Alte facilitati pentru IMM si alte entitati

Va invitam sa completati chiar acum formularul de participare la webinarul COVID-19. Variante de sprijin financiar si aspecte fiscale.

NU UITATI! Aveti posibilitatea adresarii intrebarilor in momentul inscrierii la webinar (in formularul de comanda – sectiunea OBSERVATII) sau puteti sa le transmiteti pe adresa seminarii@rs.ro pana la data de 27 aprilie.

Motivul principal pentru care trebuie sa participati la acest webinar!

Vi-l spunem direct: imediat dupa terminarea crizei coronavirus veti fi controlat de ANAF!

Toti specialistii se asteapta la un val de controale post-criza, menite sa verifice modul in care s-au desfasurat lucrurile in aceasta perioada sensibila. Da, stim, controalele sunt suspendate in acest moment, dar nu va amagiti cu gandul ca autoritatile fiscale vor sterge cu buretele toate erorile care, cu siguranta, se comit acum.

Controalele vor fi chiar o necesitate pentru Stat – o modalitate de a reface bugetul secatuit, prin aplicarea de amenzi si, de ce nu, prin recuperarea sumelor care au fost acordate sub forma de indemnizatii de somaj tehnic sau pentru zile libere.

Solutia pentru dvs. este sa va feriti acum de greseli care, in mod cert, se vor deconta mai tarziu. Si cea mai buna solutie pentru a va proteja este sa apelati la competenta expertilor fiscali, a specialistilor in masura sa coroboreze eficient prevederile ultimelor acte normative cu prevederile generale ale Codului fiscal – totul pentru a identifica variantele optime pentru dvs.

Participarea dvs. la webinar devine astfel necesara si perfect logica!

Cine sunt cei 2 lectori care vor sustine webinarul?

Gabriel Jinga
Doctor in economie, domeniul contabilitate, incepand cu anul 2009
Conferentiar la Catedra de Contabilitate si Audit din cadrul ASE Bucuresti
Lector Seminare Open si In-House organizate de Rentrop&Straton
Moderator a peste 95 de editii ale Seminarului National de Fiscalitate si Contabilitate.

Gabriel Gheorghe
Tax Manager la Soter&Partners, firma cu peste 25 ani de experienta pe piata locala in domenii precum: contabilitate, consultanta, salarizare si audit financiar
Lector Seminare Open si In-House organizate de Rentrop&Straton
Membru activ al grupurilor de lucru in vederea rescrierii Codului fiscal (impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor).
Lector la peste 80 de editii ale Seminarului National de Fiscalitate si Contabilite

Cum se va desfasura webinarul din 29 aprilie?

In data de 29 aprilie, la ora 12:00, trebuie sa accesati www.webinar.rs.ro si sa va autentificati folosind username-ul si parola (acestea vi se vor comunica prin e-mail, imediat dupa confirmarea platii). Nu conteaza locul in care va aflati, conteaza doar sa dispuneti de o conexiune la Internet.

Webinarul va avea durata de 2 ore. Veti beneficia de prezentarile sustinute de Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe, axate pe aspectele subtile de gestionat in aceasta perioada.

De asemenea, in cadrul webinarului veti primi raspunsurile la intrebarile adresate de dvs. si de ceilalti participanti.

Informatii utile pentru dvs.
Webinar: COVID-19. Variante de sprijin financiar si aspecte fiscale
Lectori: expertii Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe
Data desfasurarii webinarului: 29 aprilie 2020
Intervalul orar: 12.00-14.00
Conditii: conexiune la Internet
Taxa participare (pret special): 147 de lei + 19% TVA

Veti primi prin e-mail datele de conectare imediat dupa confirmarea platii (username, parola) astfel incat luni, 29 aprilie, ora 12.00, sa va puteti loga si sa participati la webinar.

Retineti, va rugam, urmatorul lucru!
Aveti la indemana solutii eficiente pentru a gestiona cu succes aceasta criza! Si ele va sunt prezentate in detaliu de 2 specialisti de top in probleme fiscal-contabile – Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe – in cadrul webinarului din data de 29 aprilie, ora 12.00.

:: Formularul de inscriere

Evenimente conexe