
Conferința Națională de Fiscalitate și Contabilitate / 16 martie 2018, Webinar
Rentrop & Straton organizeaza
Conferinta Nationala de Fiscalitate si Contabilitate
Webinar
16 martie 2018
In data de 16 martie 2018, aveti ocazia sa va intalniti in direct, timp de partu ore, cu doi dintre cei mai buni specialisti din Romania pe probleme fiscal-contabile:
Gabriel Jinga
Doctor in economie, domeniul contabilitate
Conferentiar la Catedra de Contabilitate si Audit din cadrul ASE Bucuresti
Moderator a peste 85 de editii ale Seminarului National de Fiscalitate si Contabilitate
Gabriel Gheorghe
Consultant Soter & Partners
Expert contabilitate, salarizare si audit financiar
Membru activ al grupurilor de lucru in vederea rescrierii Codului fiscal (impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor)
Veti afla care sunt cele mai sensibile dificultati si neclaritati create de recentele schimbari legislative in domeniul fiscal-contabil, veti obtine solutiile la problemele punctuale cu care va confruntati (aveti posibilitatea sa puneti intrebari) si veti capata imaginea de ansamblu a cadrului in care va veti desfasura activitatea in 2018:
– la ce pericole trebuie sa fiti atent
– la ce schimbari noi va mai puteti astepta in acest an
– ce urmaresc cu precadere inspectorii ANAF
Concret, cum se va desfasura Video-Conferinta din 16 martie?
In data de 16 martie 2018, ora 10:00, accesati pagina webinar.rs.ro si introduceti username-ul si parola (acestea vi se vor comunica in momentul in care va inscrieti ca participant, prin intermediul formularului din finalul acestei scrisori).
Nu conteaza locul in care va aflati, conteaza doar sa aveti conexiune la Internet!
In prima parte a evenimentului, expertii Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe vor sustine o prezentare video, cu accent pe aspectele sensibile create de legislatia actuala privind microintreprinderile, TVA split, taxarea directa etc., urmand ca toata partea a doua (trei ore) sa fie alocata sesiunii de intrebari si raspunsuri.
Va puteti lamuri astfel neclaritati personale, probleme concrete si specifice cu care va confruntati, iar raspunsurile le veti primi pe loc, in timp real.
Bineinteles, veti avea acces la intrebarile puse de ceilalti participanti si la raspunsurile furnizate acestora.
Iata subiectele care vor fi abordate in prezentarea generala din prima ora a Video-Conferintei!
1. Mutare contributii la angajat (O.U.G. nr. 79/2017)
Impact in diferite scenarii (acelasi net, acelasi brut, acelasi cost)
Impact pentru programatori
Efecte adverse ale mutarii
2. Microintreprinderi 2018
Regim obligatoriu. Plafon de 1.000.000 euro
Eliminare conditii ref. la consultanta /domeniu activitate
Efecte adverse si oportunitati
3. PFA / Drepturi de autor / Dividende / Chirii 2018
4. TVA Split 2 (optional)
Cine aplica obligatoriu din 2018
Pro si contra optiune. Stimulente
Obligatii pentru cei care nu aplica sistemul
Cazuri particulare (compensari, plati in numele clientului, cesiuni, factoring, giruri, scontari, etc.)
Cum pot fi deblocate sumele din contul de TVA
5. Transpunere Directiva 1164 (ATAD)
Modificari substantiale deductibilitate dobanzi
Reguli noi venituri societati straine controlate (CFC rules)
Taxarea afacerilor la exit
6. Alte modificari ale Codului fiscal
Deductibilitate cheltuieli si TVA stocuri degradate
Deductibilitate cesiuni creante
Abonamente medicale
Contributii angajati part-time
Contributie fond handicap/achizitii unitati protejate
7. Modificari Procedura fiscala
Criterii noi la înregistrare TVA / anulare cod. Cazuri relevante la Curtea Europeana de Justitie
Plata unica pentru toate bugetele de la 1 ianuarie
Procedura noua rectificari impozit pe venit retinut la sursa in plus (Formular 110)
Actualizare vector (Formular 700)
Compensari prin IMI
8. Alte noutati din domeniul procedurii fiscale (O.G. nr. 30/2017)
+ Noutatile fiscale aparute pana la data de 16 martie.
Pregatiti-va intrebarile!
Primiti GARANTAT raspunsurile pe 16 martie!
Foarte important!
Puteti adresa intrebari atat in timpul propriu-zis al video-conferintei, cat si in momentul in care va inscrieti pentru participarea la acest eveniment, urmand sa primiti raspunsul live in ziua de 16 martie 2018.
Video-conferinta se adreseaza contabililor, economistilor, responsabililor cu salarizarea, directorilor economici, directorilor financiari, expertilor contabili din cadrul societatilor comerciale, PFA-urilor, cabinetelor individuale. Video-Conferinta nu se adreseaza institutiilor publice sau ONG-urilor!
De ce este important sa participati la Video-Conferinta Nationala de Fiscalitate si Contabilitate?
Traversam, cu siguranta, o perioada sensibila, cu schimbari majore aduse in principal de OUG 79.
Si asa cum se intampla intotdeauna, noutatile legislative majore vin la pachet cu multe dificultati de interpretare, neclaritati, semne de intrebare.
Iar solutiile corecte nu se contureaza usor si necesita un efort substantial chiar si din partea specialistilor.
Iata de ce este extrem de binevenita Video-Conferinta Nationala de Fiscalitate si Contabilitate, in cadrul careia veti afla, concret, care sunt implicatiile fiscale concrete ale acestor masuri radicale luate de guvernanti pe teme sensibile ca:
– trecerea contributiilor de la angajator la angajat
– reducerea impozitului pe venit
– impozitarea microintreprinderilor
Aveti ocazia sa aflati unde apar cele mai mari probleme in aceasta perioada si care sunt solutiile corecte, acceptate fara rezerve de reprezentantii ANAF.
Informatii legate de procedura:
1. Imediat dupa inscriere prin intermediul formularului din finalul acestei scrisori, veti primi prin e-mail username-ul si parola de acces
2. In data de 16 martie, la ora 10.00 accesati adresa webinar.rs.ro
3. Video-Conferinta va contine doua sesiuni:
Sesiunea de prezentari: 60 de minute
Sesiune LIVE de intrebari si raspunsuri: 180 de minute (3 ore)
Taxa de participare: 187 lei + TVA (19%) = 222,53 lei
Bonus pentru dvs.!
Dupa incheierea Video-Conferintei veti primi GRATUIT prin e-mail suportul de curs.
In plus, intreaga video-conferinta va putea fi revazuta, de asemenea GRATUIT, pe baza de username si parola, in urmatoarele 2 saptamani, pana la data de 30 martie. Astfel, daca achitati si intervine ceva si nu puteti participa la video-conferinta, aveti posibilitatea sa o revedeti ulterior, oricand in aceste 2 saptamani si de oriunde. Nu pierdeti absolut nimic!
Avantajele participarii dvs. la Video-Conferinta
1. Aflati care sunt cele mai problematice subiecte fiscal-contabile, conform noii legislatii;
2. Capatati o imagine de ansamblu foarte clara asupra mediului fiscal-contabil actual;
3. Primiti consultanta personalizata privind gestionarea corecta a oricarei situatii sensibile cu care va confruntati;
4. Primiti pe loc raspunsurile la intrebarile dvs.;
5. Informatiile primite sunt 100% practice si absolut imposibil de gasit in alta parte;
6. Aveti acces la solutiile oferite tuturor celorlalti participanti la video-conferinta;
7. Evitati necazurile cu ANAF;
8. Capatati siguranta de care aveti nevoie in aplicarea prevederilor legislative neclare si derutante.
Subliniem inca o data un mare avantaj pentru dvs.!
Nu trebuie sa va deplasati nicaieri, participati la video-conferinta din fata propriului calculator!
Sau, daca sunteti in deplasare, puteti urmari desfasurarea ei pe laptop, tableta, smartphone. Castigati astfel timp pretios, plus ca va puteti rezolva si alte treburi in timp ce ascultati expunerile expertilor, intrebarile puse de ceilalti participanti si raspunsurile primite!
Parerea clientilor nostri, participanti la editia trecuta, din 23 ianuarie a.c.!
„Sa organizati cat mai multe evenimente de acest gen, astfel beneficiaza mai multi participanti, care obtin mai multe informatii intr-un timp mai scurt decat in cadrul unui seminar clasic.”
Florin Banciu, Contabil, Timisoara
„Consultantul dvs. a remarcat o consecinta subtila a cresterii salariului minim de la 1 ianuarie: taxa pentru neangajarea de persoane cu handicap (taxa care este egala cu salariul minim brut) va creste!”
Marius Mihalache, Expert Contabil, Bucuresti
„Am aflat o informatie vitala: din moment ce contributiile sociale se calculeaza la nivelul salariului minim, in cazul contractelor part-time ele pot fi mai mari decat suma cu care este platit angajatul! Interesant!”
Dumitru Artene, Director Economic, Bucuresti
„Sunt foarte eficiente aceste conferinte, asteptam si altele! Initiativa este laudabila, informatii sunt furnizate operativ. Am apreciat raspunsurile la obiect oferite la intrebarile participantilor.”
Elena Lefter, Expert Contabil, Iasi
Dupa confirmarea platii, veti primi prin e-mail datele de conectare (adresa web, username, parola) astfel incat in ziua de vineri, 16 martie, ora 10:00, sa va puteti loga si sa participati la acest eveniment de exceptie.
Va garantam ca veti afla lucruri putin cunoscute si extrem de utile!