Conferința anuală privind achizițiile publice și sectoriale. Interpretări, soluții, practică judiciară, dezbateri deschise / 21 noiembrie 2024, București
Conferința anuală privind achizițiile publice și sectoriale
Interpretări, soluții, practică judiciară, dezbateri deschise
21 noiembrie 2024
Centrul de conferințe Hotel Caro, București
INVITAȚI
– Reprezentanți AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU ACHIZIȚII PUBLICE
– Avocați specializați în achiziții publice – Parteneri ai REVISTEI DE ACHIZIȚII PUBLICE
Conferința este concepută să ofere un schimb de cunoștințe despre cele mai noi și eficiente practici în achizițiile publice, cu accent pe interacțiunea directă, schimbul de idei și oportunități de networking.
Moderator: Aron Ioan POPA – Consultant în managementul achizițiilor publice
Agenda evenimentului
08:45-09:15 – înregistrarea participanților, coffee break, oportunitate pentru networking;
09:15-09:20 – deschidere și introducere cuvânt de bun venit și prezentarea obiectivelor seminarului.
09:20-10:20 – sesiunea 1
• Cornel STOICAN – specialist în cadrul ANAP
Prezentarea ultimelor modificări legislative în domeniul achizițiilor publice și sectoriale.
10:20-11:00 – sesiunea 2
• Av. Cristina IVAN – Coordonator SCA Ivan şi Asociaţii
Modificările contractului de achiziţie publică.
11:00-11:40 – sesiunea 3
• Av. Marius GOGESCU
Sistemul dinamic de achiziții SAD, instrument de atribuire a contractului de achiziții publice/sectoriale.
11:40 – 12:20 – sesiunea 4
• Av. Andreea ZVÂC – SCP Wolf Theiss
Conduite şi practici sancţionabile în achiziţiile publice.
12:20 – 13:00 – Brunch
13:00-13:40 – sesiunea 5
• Av. Ana POPA – Managing Associate Ţuca Zbârcea & Asociaţii
Criterii de calificare. Deţinerea autorizaţiilor care demonstrează capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, între obligaţie şi drept – Examen jurisprudenţial.
13:40-14:20 – sesiunea 6
• Av. Mihai IONESCU – BALEA – Senior Associate Oglindă & Partners
Analiză de jurisprudenţă CNSC – Complicaţii create de modificarea Documentaţiei de Atribuire. Valoarea juridică a Graficelor de execuţie. Anularea procedurii
14:20-15:00 – sesiunea 7
• Av. Florin IRIMIA – SCPA Ceparu și Irimia
Jurisprudența europeană în achiziții publice.
15:00-15:40 – Sesiune de recapitulare și networking, oportunități de a discuta punctele cheie ale zilei și de a interacționa direct cu lectorii și participanții.
Conferința va fi interactivă, fără a se limita la tematica propusă spre dezbatere!
TARIF DE PARTICIPARE: 850 lei (exclusiv TVA)/participant
Include: acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.
Locuri limitate la eveniment!
10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 14 Noiembrie 2024, e-mail: [email protected], [email protected], [email protected] sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.
Coordonator eveniment: Nadina COJOCARU 0753.025.978