
Armonizarea normelor europene cu piața locală: soluții pentru implementarea Directivei a II-a privind creditele pentru consumatori / 26 iunie 2025
Unde: Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Drept, sala B304.
Conferința se va transmite LIVE ONLINE pe @homepage juridice.ro, facebook.com/JURIDICE.ro, facebook.com/groups/juridice, youtube.com/c/videojuridice și linkedin.com/company/juridice.ro.
Când: 26 iunie 2025, 10:00-16:00
Organizator: Rădulescu & Mușoi în parteneriat cu JURIDICE.ro




*Speakeri în curs de confirmare








10:30 – 11:00
Paul Anghel, Director General, Direcția Generală Control și Supraveghere Piață, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – Viziunea Autorității de reglementare privind implementarea Directivei (UE) privind creditele de consum nr. 2
11:00 – 11:30
– Av. Voicu Cheța, Partner Rădulescu & Mușoi – (tema urmează a fi confirmată / completată)
– Consilier juridic Cătălina Marcu, ING Bank România – (tema urmează a fi confirmată / completată)
11:30 – 12:00
BNR (TBC) – Impactul modificărilor OUG 50/2010 din perspectivă prudențială (bănci, IFN-uri, IP-uri)
12:00 – 12:30
Notar public dr. Flavius Boar – Integrarea piețelor și protecția consumatorilor – demontarea contradicțiilor
12:30 – 13:30
Coffee break
13:30 – 14:00
ACJSFB – Viziunea funcției juridice bancare privind reglementarea creditului de consum. Bune practici profesionale
14:00 – 14:30
Рrof. Cyril Noblot, Universitatea din Reims Champagne-Ardenne: Evaluarea bonității împrumutatului în cadrul Directivei 2023/2225: perspectivă din dreptul francez
14:30 – 15:00
Adrian Ispas, Of Counsel Rădulescu & Mușoi: ADR, KYC și regulile aplicabile în funcție de tipurile de procese de vânzare la distanță
15:00 – 15:30
Asist. univ. dr. Adelina Bădescu, Director adjunct, Direcția Juridică SALT BANK – (tema urmează a fi confirmată / completată)
15:30 – 16:00
Liviu Fenoghen, Director, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB): Soluționarea alternativă a litigiilor bancare. Creșterea rolului CSALB în relația consumator – bancă