Relații Publice și Comunicare / 20 aprilie – 4 mai 2015, București

Euro Best Team
organizeaza
cursul

Relatii Publice si Comunicare

Bucuresti
20 aprilie – 4 mai 2015

Obiective
Cursul de relatii publice si comunicare propune o abordare interactiva care stimuleaza creativitatea participantilor si contribuie la dobandirea cunostintelor in mod eficient. Cursantii inteleg rolul esential al activitatilor de PR in mixul de marketing, fiind capabili ca la finalul celor 4 zile de curs sa realizeze si sa implementeze un plan de comunicare complex.

Cursul este adaptat nevoilor curente ale companiilor private si instituţiilor publice si se adreseaza persoanelor care sunt la inceput de cariera sau profesionistilor care isi doresc improspatarea si completarea cunostintelor, precum si antreprenorilor sau persoanelor de decizie interesati de insusirea de cunostinte prin care pot contribui la promovarea afacerii. Cursul este deschis absolventilor de studii superioare si medii.

Tematica
– Notiuni introductive despre brand: identitate, imagine, logo, slogan, misiune si valori.
– Fluxuri de comunicare: top management, angajati, public.
– Comunicarea interna si comunicarea externa; PR intern si PR extern.
– Activitatile de PR si comunicare; rolul acestora.
– Notiuni de baza de publicitate; diferente intre PR si publicitate.
– Rolul specialistului de PR si comunicare.
– Strategia de PR si comunicare, obiective, activitati, rezultate.
– Creativitatea in relatii publice.
– Relatia cu mass-media: obiective, organizare, instrumente, rezultate.
– Stirea, articolul, interviul, editorialul.
– Tehnici esentiale in redactarea documentelor specifice.
– Workshop redactare comunicat de presa.
– Conferinta de presa: obiective, plan de organizare, activitati, rezultate.
– Monitorizarea presei: scop, organizare, activitati, rezultate.
– Seminarii, conferinte, evenimente specifice: scop si organizare.
– Social media: scop, canale recomandate, pregatire, aplicatii.
– Facebook: scop, optiuni, resurse, dezvoltare, rezultate.
– Website-ul companiei: scop, structura, continut, dezvoltare.
– Gestionarea situatiilor de criza: identificare riscuri, analiza, solutii.
– Lucrul in echipa, managementul timpului si stresului.

LectorAlina Mocovan
Alina este Trainer antrenat in livrarea de cursuri de PR si Publicitate. Cursurile Alinei Mocovan sunt pline de creativitate, practice, interactive Alina Mocovan adapteaza fiecare curs nevoilor de perfectionare ale organizatiilor si companiilor aflate in plin proces de dezvoltare si ofera participantilor consultanta si solutii practice.
Alina Mocovan are experienta in publicitate de peste 13 ani si a realizat campanii de promovare si PR pentru institutii prestigioase, atat private cat si de stat, precum: Eurocopter, ISAF, Petrom, Population Services International, Henkel, Mercury Research, Pegas sau Allview.
Alina este absolventa de litere si s-a specializat in comunicarea corporate si de produs, relatia cu media, comunicarea de criza, CSR, organizare de evenimente.

Taxa de participare: 1000 lei
750 lei pentru inscrierile pana la 15 aprilie 2015

:: formularul de inscriere

Persoana de contact
Camelia Ene: 0744.328.326