346 citiri

AMÂNAT – Conferința Regională de Insolvență Iași / 8 octombrie 2021, Hibrid

UNPIR Filiala Iași, în parteneriat cu INPPI și Grupul editorial Universul Juridic, organizează

Conferința Regională de Insolvență Iași

8 octombrie 2021

Ora: 10:00

Hibrid (online și prezență fizică)

Partener media: JURIDICE.ro

UPDATE: Acest eveniment, programat inițial pentru data de 03 septembrie 2021, a fost amânat până la data 08 octombrie 2021.
Evenimentul va fi găzduit de Universitatea A.I. Cuza – Amfiteatrul ”Paul Demtrescu”.
Publicul va putea adresa întrebări lectorilor, în timp real, prin intermediul chat-ului pus la dispoziție pe platformele UJ și INPPI.
Acreditare INPPI: 10 ore de pregătire profesională

LECTORI CONFIRMAȚI (listă în curs de actualizare)
– Av. Simona Maria MILOȘ, președinte INPPI
– Jud. dr. Marcela COMȘA, formator INM
– Prof. univ. dr. Augustin FUEREA, formator INPPI
– Prof. univ. dr. Vasile NEMEȘ, formator INPPI
– Av. Stan TÎRNOVEANU, prim-vicepreședinte UNPIR
– Dr. Nicoleta ȚĂNDĂREANU, fost judecător al Î.C.C.J, formator INM

***

Cum mă înscriu?

Taxa de participare la Conferință este de 357 lei (TVA inclus)/ participant, pentru participanții exclusiv online și de 476 lei (TVA inclus) /participant pentru participanții cu prezență în sală, în limita locurilor disponibile.

I. Persoanele care NU sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

– Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
– Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
– După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
– Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
– După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze  videoconferința trebuie să efectueze următorii pași:

– Se achită taxa de participare la eveniment și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa office@inppi.ro. Taxa se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară evenimentul și numele participantului;

– Se completează formularul disponibil aici.
– După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa videoconferința;
– În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
– Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează videoconferința folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.

ATENȚIE: Suma plătită reprezintă taxa pentru accesul la videoconferința live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre videoconferințele anterioare.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

Evenimente conexe