Eticheta de afaceri în mediul românesc [praxis]
Elena Scherl, ETIQUESS BUSINESS CLASS
Cursul propus este rezultatul tuturor experiențelor mele profesionale, de la câțiva ani de job-uri în alte țări până la cei zece ani de Account Management în telecomunicații pentru companii din România și din Albania, precum și a tuturor călătoriilor în scopul muncii, experiențelor de vânzări cu alte naționalități, negocieri de contracte, rezolvări de dispute, a tuturor cărților și cursurilor despre comunicare, psihologie comportamentală, etichetă în afaceri, dar și a tuturor cafelelor și întâlnirilor de afaceri, prezentărilor și rapoartelor făcute care au contribuit la formarea mea.
Toate aceste experiențe au fost încununate de un training intensiv cu International Etiquette & Protocol Academy of London, acreditată de Buckingham Palace, prin Minding Manners International – Europe’s Leading International Etiquette, Finishing School, Protocol & Savoir-Vivre Consultancy, care s-a concretizat în obținerea titlului de „Certified International Business Etiquette Consultant and Cross-Cultural Specialist” – la acest moment fiind singurul absolvent din România al acestui program.
# Explicații punctuale, practice
# Discuții în cerc restrâns
# Atmosferă relaxată
# Diplomă de participare
(eliberată de Societatea de Știinte Juridice)
Unde
Live online
Când
Marți, 14 aprilie 2020, 14:00-15:00
Eticheta de afaceri nu se referă doar la strânsul mâinii și la a ști cum să prezentăm un șef mai mic unui șef mai mare ci este o știință a comportamentului general în mediul profesional, atât individual cât și al unei instituții.
De la felul elegant în care întindem mâna pentru un salut, până la felicitările pe care le trimitem de Sărbători oamenilor cu care am lucrat de-a lungul anilor, până la bacșisul pe care-l lăsăm la o masă de afaceri, toate sunt mostre ale curtoaziei în mediul profesional din care am vrea să vedem mai multe și pentru care propunem acest seminar.
Programul și tematica
1. Principiile personale și reputația profesională;
2. Limbajul: de la postură și mers până la redactarea corectă a unui e-mail și susținerea unei prezentări reușite;
3. Masa de afaceri, din poziția gazdei și a invitatului: tacâmuri, bacșis, discuții la masă, gafe;
4. Omul de lume: arta conversației la evenimente de business. Cum să nu plictisim;
5. Zestrea – tot ce poartă amprenta noastră profesională, de la cărți de vizită la cadouri.
Obiective
▪ Elevarea profesională printr-o mai bună înțelegere a interacțiunilor umane: de la socializare strategică (contacte) la arta conversației;
▪ Înțelegerea instrumentelor necesare pentru construirea unei bune reputații în mediul de afaceri (de la principiile personale la imaginea în mediul online);
▪ Cunoașterea bunelor obiceiuri la masa de afaceri și a interacțiunilor la diferite evenimente de business;
▪ Dobândirea unor abilități concrete de comunicare eficace pentru mediul de afaceri (comunicare scrisă și public speaking);
▪ Înțelegerea nevoilor specifice pentru îmbunătățirea mediului profesional românesc, de la implementarea unor măsuri pozitive pe termen lung pentru compania pentru care lucrăm până la bunele obiceiuri individuale.
Răspunsuri la întrebări
La înscriere, participanții sunt rugați să adreseze invitatului întrebări/solicitări de precizări, care vor fi analizate în cadrul atelierului.
Gratuit pentru membri
Înscrieri, informații suplimentare și întrebări
Irina Rîmaru
Projects Director JURIDICE.ro
[email protected]
0764792895